ایجاد دودستگی داخلی؛ هدف خروج دشمن از برجام
کد خبر: 3740148
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

ایجاد دودستگی داخلی؛ هدف خروج دشمن از برجام

گروه سیاست و اقتصاد- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: امروز وظیفه همه ما با هم بودن است و دشمن تصور می‌کرد که با خروج از برجام میان موافقان یا مخالفان این معاهده دودستگی داخلی ایجاد شود که تاکنون این مهم رخ نداده است.

ایجاد دودستگی داخلی؛ هدف خروج دشمن از برجام

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، مسئول دفتر  نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز، 29 مردادماه در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار گرفته‌ایم و این سبب عصبانیت و افزایش فشار و تلاش مضاعف دشمنان در ایجاد ناآرامی و انحراف افکار عمومی در کشور شده است.

وی با بیان اینکه موقعیت سرزمینی، انرژی نفت و گاز، قدرت دفاعی و نفوذ منطقه‌ای از جمله مؤلفه‌های قدرت ایران است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی قدرت دفاعی و نفوذ منطقه‌ای آمریکایی از دست ایرانیان خارج شد اما ‌انقلاب اسلامی توانست با سه مؤلفه مردم، قدرت رهبری ولایت فقیه و رفتار انقلابی از این مشکلات و چالش‌ها عبور کند و اکنون ایران به یک قدرت دفاعی بزرگ تبدیل شده است.

غلامی تصریح کرد: غلامی با عنوان اینکه قدرت دفاعی و موشکی ایران، بازدارنده است، افزود: آمریکا هرگاه بتواند با حمله نظامی ایران را نابود کند لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد و اینکه تا کنون حمله نظامی انجام نداده دلیل بر ناتوانی آنها است.

وی ادامه داد:  دشمن در دهه اول انقلاب اسلامی، روی براندازی انقلاب نقشه‌ریزی کرده بود اما به نتیجه نرسید و در دهه دوم از براندازی به تغییر ساختار نظام  کوچ کرد و در دهه سوم انقلاب اسلامی، دشمن مهار انقلاب را در دستور کار قرار داد که نشست آنها در برجام به این منظور بوده و چون در این حوزه نیز شکست خوردند اکنون به طور رسمی خواستار براندازی نظام شدند  و اکنون نیز با اجرای تحریم‌های سخت و شکننده قصد رسیدن به اهداف شومشان را دارند که با درایت و رهنمودهای رهبری این بار هم ناکام خواهند ماند.

غلامی تصریح کرد: هدف دیگر دشمنان از برجام این بود که ایران در نقشه جدید خاورمیانه ایفای نقش نداشته باشد، همچنین ایران بپذیرد که از مقاومت و حزب الله مقاومت نکند و این اهداف دشمنان هیچگاه محقق نشد.

وی افزود:هر کشوری برای تامین امنیت مردم و کشور دارای دو مرز جغرافیایی و سیاسی است و کشوری می تواند مرز جغرافیایی را حفظ  کند که مرز سیاسیش بیرون از مرز جغرافیایی باشد.

ایجاد نارضایتی عمومی؛ هدف اصلی دشمن از تحریم اقتصادی
مسئول دفتر  نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که ایجاد نارضایتی عمومی در بستر اقتصادی هدف اصلی دشمن است که متاسفانه سوء مدیریت مسئولان به آن دامن زده است، اظهار کرد: زمانی کشورها با بحران مواجه می‌شوند که درآمد ناخالصی ملی از بدهکاری آن کشور کمتر شود، اما ایران این گونه نیست و تنها عدم مدیریت مناسب عامل مشکلات اصلی است.

غلامی با اشاره به اینکه امروز وظیفه همه ما با هم بودن است و دشمن تصور می‌کرد که با خروج از برجام میان موافقان یا مخالفان این معاهده دودستگی داخلی ایجاد شود، افزود: رسانه‌ها باید در جهت آرامش جامعه، تنویر افکار عمومی و بصیرت‌افزایی قلم بزنند و جامعه را به وحدت و یکپارچگی فراخوانند.

تضمین درآمد ارزی کشور

مسئول دفتر  نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران عنوان کرد: درآمد 100 میلیاردی ارزی در کشور تضمین شده است و درآمدها بالاتر از هزینه بوده و هیچگونه مشکلی در مسائل اقتصادی متوجه کشور نخواهد شد و مشکلات پیش رو اغلب به مدیریت ضعیف مدیران مربوط می‌شود.

وی افزود: صداقت و سلامت رسانه مورد انتظار است و رسانه‌ها هوشیار باشند برای دنیای خودشان و یا کسانی دیگر آخرت خودشان را تباه نسازند.

انتهای پیام

captcha