شرکت بیش از ۸۰۰ فرهنگی در همایش توانمندسازی مهارت‌های زندگی در سلماس
کد خبر: 3740189
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

شرکت بیش از ۸۰۰ فرهنگی در همایش توانمندسازی مهارت‌های زندگی در سلماس

گروه فرهنگی - مسئول بسیج فرهنگیان سلماس از شرکت بیش از ۸۰۰ معلم و همکار فرهنگی سلماسی در همایش تخصصی توانمندسازی مهارت‌های زندگی در این شهرستان خبر داد.

شرکت بیش از ۸۰۰ فرهنگی در همایش توانمندسازی مهارت‌های زندگی در سلماس

محمد برادرسلیمی مسئول بسیج فرهنگیان سلماس در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بیان کرد: همایش تخصصی توانمندسازی معلمان درخصوص کسب مهارتهای گوناگون زندگی با مشارکت 850 نفر از معلمان و همکاران فرهنگی در کانون جوانان سپاه وهنرستان حضرت معصومه سلماس برگزار شد.

سلیمی افزود: در قسمتهای مختلف این همایش بحث های مطالبات مقام معظم رهبری از جامعه معلمین در سند تحول بنیادین اموزش و پرورش، سلامت و تغذیه، سواد رسانه ای و اسیبهای اجتماعی مرتبط با حوزه فضای مجازی و ماهواره، مهدویت و ولایت فقیه، تحلیل شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و تقویت ارتباطات درونی سازمان خانواده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به استقبال بسیارخوب معلمان از برگزاری چنین همایش هایی خاطرنشان کرد: اطلاعات و مطالب ارائه شده در این همایش ها هم برای خود معلمان و هم کودکانی که با انها سال تحصیلی جدید را اغاز خواهندنمود، مفید و موثر است و موجب بروزرسانی اندوخته های فکری این قشر فرهنگساز جامعه می گردد.

مسئول بسیج فرهنگیان سلماس تصریح کرد: در اینده نزدیک نیز سلسله نشستها و همایش های تخصصی دیگری در حوزه مسائل معرفتی و اموزشی برای معلمان سلماسی تدارک دیده ایم و امیدواریم با برگزاری چنین برنامه هایی زمینه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر معلمان در زمینه تخصصی علم اموزی باشیم.

شرکت بیش از 800 معلم و فرهنگی در همایش تخصصی توانمندسازی مهارتهای زندگی در سلماسشرکت بیش از 800 معلم و فرهنگی در همایش تخصصی توانمندسازی مهارتهای زندگی در سلماسشرکت بیش از 800 معلم و فرهنگی در همایش تخصصی توانمندسازی مهارتهای زندگی در سلماس

انتهای پیام

captcha