رویکرد توجه به توسعه در ایسنا مازندران تقویت می‌شود
کد خبر: 3740197
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

رویکرد توجه به توسعه در ایسنا مازندران تقویت می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: رسانه باید در مسیر توسعه و رفع مشکلات پیش‌رو جامعه قلم بزند و این موضوع  جزو سیاست‌های ایسنا استان بوده و در آینده تقویت خواهد شد. 

به‌روز بودن خبرنگاران مهم‌ترین شرط در عصر ارتباطات

 به گزارش ایکنا از مازندران، واحد عبدالهیان رئیس جهاد دانشگاهی مازندران روز گذشته 28 مردادماه در گردهمایی خبرنگاران ایسنا مازندران که در فریدونکنار برگزار شد،  اظهار کرد:  خبرنگاری دارای لذت خاصی است  که بعد از مشاهده و انعکاس یک مشکل یا مسئله توسط خبرنگاران و حل آن حاصل می شود. 

وی با بیان اینکه باید در این حرفه شأنیت خبرنگاری حفظ شود و حرفه و هنر خبرنگاری به عنوان یک شغل قلمداد نشود، اظهار کرد: رسانه باید در مسیر توسعه و رفع مشکلات پیش‌رو قلم بزند و این موضوع  جزو سیاست‌های ایسنا استان بوده و در آینده تقویت خواهد شد. 

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با تاکید بر لزوم به روز بودن خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران باید همیشه هوشیار و مطالعه دقیق‌تری نسبت به  افراد جامعه و حوزه‌های مختلف آن داشته باشند. 

به گزارش ایکنا مازندران، این نشست که به صورت خانوادگی در فریدونکنار برگزار شد از سید نوید ساداتی از تنکابن، سپیده پورشعبان از نوشهر و چالوس، زینب تذکاری از نور، بهناز مقدس از محمودآباد، ابوالقاسم فرجی از فریدونکنار، مرتضی رضویان از بابلسر، راضیه عنایتی از قائمشهر، مریم یخکشی از بهشهر و گلوگاه، مصطفی شانه‌چی به عنوان عکاس خبرگزاری و سارا ربیعی تجلیل به عمل آمد. 

انتهای پیام

به‌روز بودن خبرنگاران مهم‌ترین شرط در عصر ارتباطات

captcha