افزایش اعتبار ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3740293
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

افزایش اعتبار ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰ پروژه در حال اجرای استان به‌عنوان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تعریف شده‌ است که باید طی امسال اعتبارات بیشتری دریافت کند.

افزایش اعتبار ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۲۹ مردادماه در حاشیه نشست اقتصاد مقاومتی استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سه موضوع کلی در نشست امروز بررسی و پروژه‌ها به سه بخش تقسیم شدند.
وی افزود: بخش اول پروژه‌هایی هستند که در سال جاری تخصیص اعتبارات استانی بیشتر به سمت این پروژه‌ها خواهد رفت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارت مصوب این پروژه‌ها در سال جاری بیشتر می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم با پیشرفت فیزیکی مناسب و تزریق اعتبار این پروژه‌ها تا پایان سال به سرانجام برسد.
نوروزی واگذاری پروژه‌های عمرانی ملی به بخش خصوصی را از دیگر مصوبات نشست عنوان و تصریح کرد: در قانون بودجه مصوب شده که تعدادی از طرح‌ها مثل پروژه فاضلاب پنج شهر استان و تالار مرکزی فرهنگ و ارشاد در شهر یاسوج می‌تواند به بخش خصوصی واگذار شود.
وی ادامه داد: این پروژه‌ها، پتانسیل این را دارند که در سطح کشور به بخش خصوصی واگذار شده یا در اجرای آنها بخش خصوصی مشارکت داشته باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قرار بر این است که دستگاه‌های استانی اطلاعات این تعداد پروژه را از طریق وزارتخانه بر روی سامانه سازمان برنامه و بودجه کشور قرار دهند و امیدواریم که در سطح کشور اطلاع رسانی مناسبی برای سرمایه گذاران و علاقه مندان به سرمایه گذاری در این بخش‌ها انجام شود.
نوروزی پروژه‌های استانی که باید به بخش خصوصی واگذار شود را بخشی دیگر از مصوبات نشست امروز برشمر و تاکید کرد: از مجموع دوهزار پروژه در حال اجرا در استان ۳۰ پروژه استانی هستند که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارند.
وی با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این پروژه‌ها، اضافه کرد: سرمایه گذاری در این پروژه‌ها می‌توانند هم به سودآوری برای بخش خصوصی برسند و هم یک پروژه فرهنگی به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام

captcha