توجه به اخلاق در رویداد‌های هنری، ضروری است
کد خبر: 3742009
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

توجه به اخلاق در رویداد‌های هنری، ضروری است

گروه فرهنگی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هنرمندان در هر رویداد هنری، بحث اخلاق را جدّی بگیرند.

توجه به اخلاق در رویداد‌های هنری، ضروری استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، روزگذشته پنجم شهریورماه در نشست با اعضای ستاد برگزاری شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل در مشگین شهر گفت: هنرمندان در هر رویداد هنری به بحث اخلاق توجّه داشته باشند و در محافل هنری، اخلاق را رعایت کنند.
وی گفت: لازمۀ رشد در جامعه، فرهنگ شکرگزاری است و انسان‌ها روزانه زیبایی‌های زیادی را نظاره گر هستند که باید شکرگزار این زیبایی‌ها بود.
اسحاقی ادامه داد: با در نظر گرفتن اینکه خداوند متعال، روزانه سکانس‌های بسیاری از زیبایی‌ها را در معرض دید انسان‌ها قرار داده است باید چشم دیدن این زیبایی‌ها را داشته باشیم و هنرمندان و بخصوص عکاسان و فیلمسازان، بیشتر از همه به این زیبایی‌ها توجّه داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضمن اشاره به اینکه لازمه و ذات هر جشنواره‌ای این است که عده‌ای برگزیده و حائز رتبه شوند و عده‌ای نیز برگزیده نشوند، تصریح کرد: هنرمندان در هر رویداد هنری به بحث اخلاق توجّه داشته باشند و در محافل هنری، اخلاق را رعایت کنند.
سید ناصر اسحاقی در رابطه با برگزاری شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل (مشگین شهر) نیز گفت: برای استان اردبیل و بخصوص برای شهرستان مشگین شهر، این رویداد یک تجربۀ واقعی بود به گونه‌ای که میتوان از آن به عنوان یک کارگاه بزرگ درس و کارآموزی یاد کرد که امیدواریم توانسته باشیم از این فرصت به دست آمده، بهرۀ کافی و لازم را برده باشیم.
همچنین در این جلسه، اعضای ستاد برگزاری جشنواره به نقد و بررسی و آسیب شناسی جشنواره پرداخته و درباره راهکار‌های اصولی و بهتر، بحث و تبادل نظر کردند و در پایان مراسم، از اعضای ستاد برگزاری جشنواره با اهدای لوح، تقدیر شد.
انتهای پیام

captcha