توزیع کتاب‌های درسی حوزه‌ علمیه خواهران یزد آغاز شد
کد خبر: 3742172
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

توزیع کتاب‌های درسی حوزه‌ علمیه خواهران یزد آغاز شد

گروه معارف ــ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از آغاز توزیع کتاب‌های درسی مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: توزیع کتاب‌های درسی تا هفتم شهریور ادامه خواهد یافت.

توزیع کتاب‌های درسی حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد آغاز شد

حجت‌الاسلام محمد کارگرشورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، از آغاز توزیع کتاب‌های درسی مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و اظهار کرد: توزیع کتاب‌های درسی حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد از روز سوم شهریورماه آغاز شده و تا هفتم شهریورماه جاری ادامه خواهد یافت.
وی تعداد کتاب‌های درسی مربوط به مقطع تحصیلی عمومی سطح دو (کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌ علمیه خواهران را مجموعاً 188 عنوان ذکر کرد و افزود: این کتاب‌ها در شمارگان مجموعا 17 هزار و 558 جلد توزیع خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد تعداد کتاب‌های درسی مربوط به مقطع تحصیلی سطح 2 را 71 عنوان و 16 هزار و 744 جلد دانست و همچنین کتابهای مربوط به سطح سه (کارشناسی ارشد) را 117عنوان و 814 جلد بیان کرد.

وی تصریح کرد: این کتاب‌ها بر اساس تقاضای مدارس علمیه که از قبل به مدیریت استان، اعلام شده بود، از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران درخواست شده وهم اکنون به منظور توزیع در سطح واحدهای حوزوی خواهران استان یزد، به مدیریت‌ استان ارسال شده است.

کارگرشورکی با اشاره به تخفیف 45 درصدی کتب برای طلاب یادآور شد: کار توزیع کتب سال تحصیلی، هر ساله با هدف سهولت و راحتی طلاب حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد، فراهم شده است.

انتهای پیام

captcha