پاکدستی از ویژگی‌های مسئولان حکومت علوی است
کد خبر: 3742835
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
امام‌ جمعه موقت بیرجند:

پاکدستی از ویژگی‌های مسئولان حکومت علوی است

گروه اجتماعی- امام‌ جمعه موقت بیرجند گفت: عدالت محوری، پاک دستی و مردمی بودن از ویژگی‌ها و معیارهای مسئولان حکومت علوی است.

پاکدستی از ویژگی‌های مسئولان حکومت علوی است

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام‌ جمعه موقت بیرجند، امروز 9 شهریور، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: تمسک به معیارهای اقتصاد مقاومتی با محوریت حمایت از تولید داخلی در شرایط فعلی مانند سنگرسازی در دوران جنگ نظامی اهمیت بسیاری دارد.
وی افزود: درک مفاهیم عمیق قرآن کریم، تشخیص حق از باطل و غلبه بر وسوسه‌های شیطانی با رعایت تقوای الهی محقق می‌شود که براین اساس قرآن کریم می‌فرماید هر کس که تقوا پیشه سازد ما به او فرقان(بصیرت و شناخت حق از باطل) عطا می‌کنیم.
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ولایت و امامت عهدی الهی است، تصریح کرد: خداوند با توجه به شناختی که از انسان‌ها دارد تعیین می‌کند چه کسانی لیاقت رهبری بر مردم را دارند.
نوفرستی ادامه داد: ثمره ولایت در جامعه اسلامی پیوند و اتصال مؤمنین با یکدیگر و برائت از مخالفان و دشمنان دین است.
وی گفت: امام‌جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی از آنجایی‌که مذاکره با آمریکا نفعی برای ملت ایران و جمهوری اسلامی ندارد علاقه‌مندی به این امر نداریم.
نوفرستی اظهار کرد: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی جلسه هفته گذشته مجلس و سؤال از رئیس‌جمهور نمایش اقتدار و مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی بود.
وی با اشاره به بازار فعلی ارز و سکه، بیان کرد: نباید عده‌ای از افراد ارز با قیمت دولتی دریافت کنند و نظارت و مدیریتی بر اینکه این دلارها در چه راهی مصرف می‌شود، وجود نداشته باشد.
امام جمعه موقت بیرجند یادآور شد: عدالت محوری، پاک دستی و مردمی بودن از ویژگی‌ها و معیارهای مسئولان حکومت علوی است.

انتهای پیام

captcha