افتتاح مدرسه خیرساز «شاهد اخوان»
کد خبر: 3743712
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

افتتاح مدرسه خیرساز «شاهد اخوان»

گروه فرهنگی - آیین بهره‌برداری از مدرسه خیرساز دخترانه شاهد اخوان امروز دوشنبه ۱۲ شهریور با حضور مسئولان استان و معاون سیاسی استاندار همدان، فرماندار شهرستان همدان و نماینده مردم همدان در مجلس برگزار شد.

افتتاح مدرسه خیرساز «شاهد اخوان»

به‌ گزارش ایکنا از همدان، فرزاد تیموری مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان امروز دوشنبه 12 شهریور در آیین افتتاح دبستان دخترانه شاهد اخوان، اظهارکرد: این مدرسه با اعتبار پنج میلیارد ریال و توسط خیر مدرسه‌ساز غلامرضا اخوان احداث شده است.
وی افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت 498 متر مربع در 2 طبقه به صورت کامل تجهیز شده و از همه تجهیزات شامل میز و نیمکت، کامپیوتر، ویدئو پروژکتور و سایر تجهیزات برخوردار است.
وی با بیان اینکه تمام دانش آموزانی که در این مدرسه ثبت نام کرده اند از خانواده های شاهد و ایثارگر هستند، خاطرنشان کرد: این مدرسه 180 نفر ظرفیت داشته و دارای 6 کلاس 30نفره است و هر کلاس مجهز به یک عدد لب تاب و دیتا پروژکتور است.

از مسئولین قول گرفتم که این مدرسه بدون معاون پرورشی نباشد
معصومه ابراهیمی هژیر، مدیر مدرسه خیرساز شاهد اخوان نیز در این مراسم با بیان اینکه قصد دارم این مدرسه را به شیوه مدارس هلند اداره کنم، گفت: با توجه به اینکه این مدرسه سایت، آزمایشگاه و کتابخانه ندارد، در هر کلاس کمدی شامل وسایل و تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه و کتابخانه قرار داده شده به‌طوریکه دانش‌آموزان برای انجام کار خود نیاز به خارج شدن از کلاس را ندارند.
ابراهیمی افزود: قرار است در این مدرسه دو طرح مدرسه بدون کاغذ و مدرسه بدون سرایدار اجرا شود، به این صورت که دانش‌آموزان با طرح ستاره‌دار شدن در پاکیزه نگه داشتن مدرسه همکاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: سیستم داخلی این مدرسه به صورت شبکه‌ای بوده به‌طوریکه تمام آزمون‌ها از طریق دیتا پروژکتور برای دانش‌آموزان نمایش داده می‌شود.
ابراهیمی هژیر گفت: من از مسئولین قول گرفتم که این مدرسه بدون معاون پرورشی نباشد،چرا که پرورش رکن اصلی آموزش است و وقتی که آموزش با پرورش همراه باشد مثمر ثمر خواهد بود.
وی تأکید کرد: متأسفانه در حال حاضر با کمبود نیرو در آموزش و پرورش مواجه هستیم و مدارس نیروی پرورشی ندارند و بار این مسئولیت به عهده مدیر و معاونین مدارس گذاشته شده است.
انتهای پیام

captcha