برگزاری اختتامیه کارگاه تربیت مربی روخوانی قرآن در مهریز
کد خبر: 3743793
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

برگزاری اختتامیه کارگاه تربیت مربی روخوانی قرآن در مهریز

گروه فعالیت‌های قرآنی- آیین اختتامیه کارگاه تربیت مربی روخوانی و تجوید قرآن کریم با حضور رییس امور قرآنی اداره کل ارشاد اسلامی استان در موسسه کوثر شهرستان مهریز برگزار شد.

برگزاری اختتامیه کارگاه تربیت مربی روخوانی و تجوید قرآن در مهریز

به گزارش ایکنا از یزد، سیدرضا آقایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز12 شهریورماه در مراسم اختتامیه کارگاه تربیت مربی روخوانی و تجوید قرآن در مهریز ضمن تقدیر و تشکر از موسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر در برگزاری این دوره اظهار کرد: موسسه کوثر شهرستان تاکنون چندین دوره تربیت مربی قرآنی برگزار کرده که این دوره ها ضمن اینکه با استقبال قرآن آموزان مواجه شده دارای کیفیت آموزشی بالایی نیز بوده است.
محمدحسین دشتی، رییس امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تعلیم قرآن گفت: بالاترین سطح تعلیم قرآن، فراگیری آن همراه با فهم مطالب و رهنمودهای آن است و به گفته پیامبر بهترین مردم كسي است كه قرآن را یاد بگیرد و به دیگران یاد بدهد.
وی گفت: رویکرد جدید گروه قرآن و عترت در حال حاضر آموزش شیوه های نوین به قرآن آموزان و به روزرسانی اطلاعات مربیان است.
دشتی همچنین بر استفاده از اساتید بزرگ کشوری با کم ترین هزینه، آشنایی مربیان با شیوه های جدید تدریس، حضور حداکثری قران آموزان موسسات در آزمون های سراسری تاکید کرد.
یادآور می شود در پایان این نشست از استاد طالبی و بی بی نجمه حیدری مدیر مسئول موسسه کوثر با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد، همچنین بیست نفر از قرآن آموزان برتر شرکت کننده در آزمون سراسری قران گواهی دوره های آموزشی خود را از دست مسئولین دریافت نمودند.

انتهای پیام

captcha