ضرورت ورود مدیران جهادی جوان در دانشگاه آزاد
کد خبر: 3743811
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

ضرورت ورود مدیران جهادی جوان در دانشگاه آزاد

گروه معارف ـ یک مدرس دانشگاه گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر ضرورت ورود مدیران جهادی جوان و پرانرژی در عرصه‌های مدیریتی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور احساس می‌شود.

ضرورت ورود مدیران جهادی جوان در دانشگاه آزاد اسلامی
امیر فضلی اصانلو، عضو گروه مدیران راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: امروز نیازمند مدیریت جهادی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی دانشی است که از دل بحران‌ها و سختی‌ها و فشارها به‌دست‌آمده است، افزود: مدیریت جهادی با مأموریت و عملیات همراه و با تکلیف درآمیخته است و در کانون این مدیریت خستگی‌ناپذیری وجود دارد.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: امروز بیش از هر روز دیگر ضرورت ورود مدیران جهادی جوان و پرانرژی در عرصه‌های مدیریتی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی کیمیاگری می‌کند، افزود: باید با حرکت جهادی جوانان وطن را به میدان آورد و به آن‌ها اعتماد کرد و نقش مربی را برای آنها ایفا کرد.

نماینده اسبق دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت‌های نظارت مازندران با بیان اینکه باید از تجربه مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس استفاده کنیم، تصریح کرد: مدیریت جهادی در همه عرصه‌ها می‌تواند کاربرد داشته باشد و منحصر به عرصه نظامی نیست.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی می‌تواند نسل جدیدی از مدیران کشور را تربیت کند، افزود: مدیریت جهادی یک سبک بومی برخاسته از متن انقلاب اسلامی است. 

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه امروز شرایط دانشگاه آزاد اسلامی شرایطی بسیار متفاوت است، عنوان کرد: همکاران ما نباید تمام انتظارشان فقط از شخص رئیس دانشگاه باشد بلکه باید آستین‌ها را بالا بزنند و به کمک مجموعه مدیریتی دانشگاه بیایند و ایده‌های نوین اقتصادی و طرح‌های نو، دانش‌بنیان و درآمدزای خود را مطرح و هرکدام گوشه‌ای از کار را بر عهده گیرند.

وی افزود: امروز دیگر نمی‌توان با پشت میز نشستن کارها را اداره کرد بلکه باید از اتاق کار بیرون آمد و به ‌صورت میدانی عمل کرد.

انتهای پیام

captcha