برگزاری همایش مداحان و شعرای آئینی استان اردبیل
کد خبر: 3743888
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

برگزاری همایش مداحان و شعرای آئینی استان اردبیل

گروه معارف ـ در آستانه فرارسیدن ماه محرم، هفتمین همایش مداحان و شعرای آئینی استان در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل برگزار شد.

برگزاری هفتمین همایش مداحان و شعرای آئینی استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) روز گذشته 12 شهریورماه در هفتمین همایش مداحان و شعرای آئینی استان اردبیل، با بیان اینکه عزاداری مردم اردبیل در ماه محرم زبانزد خاص و عام است، گفت: امسال نیز این مراسم به ویژه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت باشکوه و منظم برگزار می‌شود.
وی افزود: امسال عزاداری ماه محرم با امنیت کامل در اردبیل برگزار می‌شود که تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم ماه محرم در اردبیل انجام شده است.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نقش مداحان و شاعران را در ترویج فرهنگ عاشورا و تاسوعای حسینی مهم دانست و بیان کرد: ما قدردان این قشر زحمتکش هستیم که در راستای برگزاری باشکوه مراسم ماه محرم تلاش می‌کنند.
بابازاده تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد ایجاد جنگ‌های روانی در جامعه هستند که باید همگان در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم و با هوشیاری و بصیرت و ولایتمداری تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.
وی افزود: با وجود اینکه در حال حاضر مشکلاتی در حوزه اقتصادی کشور وجود دارد ولی بی‌شک با وحدت و همدلی و یکپارچگی می‌توانیم روز به روز بر توسعه و پیشرفت کشور بیفزاییم و از مشکلات موجود خارج شویم.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشور در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده و ما با جان و دل راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.
بابازاده تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک امر بسیار مهم است که همگان باید به این مهم توجه داشته باشند چرا که عزت و اقتدار کشور را مدیون خون شهدا هستیم.
انتهای پیام

captcha