ثبت نام ۱۵۰۰ خمینی‌شهری در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم
کد خبر: 3744317
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

ثبت نام ۱۵۰۰ خمینی‌شهری در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم

گروه معارف - سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی‌شهر گفت: همزمان با آغاز هفتمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در خمینی‌شهر تاکنون ۱۵۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

ثبت نام 1500 نفر از خمینی‌شهر در طرح ملی تربیت حافظان قران کریم

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی اظهار کرد: براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین در راستای اجرای طرح تربیت حافظان قران کریم با هدف ترویج فرهنگ قرانی در جهت پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امسال هفتمین دوره متوالی این طرح با حضور 1500 نفر قرآن پژوه در شهرستان خمینی شهر آغاز شده است.
وی در ادامه افزود: در همین راستا نیز 50 کلاس آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم با همکاری 70 مربی مجرب در 50 مرکز مختلف قرانی، آستان مقدس امامزادگان، مساجد، حسینیه‌ها، پایگاه های بسیج، زندان و.... تشکیل شده است.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر ادامه داد: همچنین جهت هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های مراکز فرهنگی قرآنی، ادارات، نهادها و جامعه قرآنی چند تفاهم نامه نیز برای برگزاری هرچه بهتر این طرح با برخی از مراکز قرآنی، ادارات و... شهرستان منعقد شده است.
حجت‌الاسلام ابراهیمی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح در سال‌های گذشته در سطح شهرستان بیش از 5000 نفر موفق به حفظ قرآن کریم و از مزایای این طرح نیز بهرمند شده‌اند.
انتهای پیام

captcha