افتخارآفرینی نمایندگان استان قزوین در آزمون کشوری ترنم وحی
کد خبر: 3744397
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸

افتخارآفرینی نمایندگان استان قزوین در آزمون کشوری ترنم وحی

گروه فعالیت های قرآنی-نمایندگان استان قزوین توانستند در مرحله کشوری دهمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن کریم همراه با ترجمه و تدبر مؤسسه مهد قرآن «ترنم وحی» افتخاری دیگر را برای استان رقم بزند.

افتخارآفرینی نمایندگان استان در آزمون کشوری ترنم وحی

به گزارش ایکنا از قزوین، مرحله کشوری دهمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن کریم همراه با ترجمه و تدبر مؤسسه مهد قرآن «ترنم وحی» با حضور ۱۰۹ حافظ کل قرآن از ۱۷ استان کشور طی روزهای ۶ تا ۹ شهریورماه به میزبانی در تهران برگزار شد.
در آیین اختتامیه این آزمون از۶۰ نفر از حافظانی که حدنصاب قبولی را کسب کردند با اهدای لوح و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.
در این میان نمایندگان استان قزوین توانستند در این آزمون که به‌طور متمرکز و با قضاوت داوران بین‌المللی و کشوری برگزار شد، افتخاری دیگر را برای استان رقم بزند.
در این آزمون مهرداد خلیلی، امیرمحمد حیدری و مهدی حیدری در بخش آقایان و لیلا معروفی، فاطمه شیری، محبوبه معصومی، مریم سیاهکالی مرادی، رقیه عابدینیان، خدیجه صدیق دوست، معصومه حمیدی و هانیه سرپرست در بخش بانوان توانستند با کسب نمره قبولی و امتیاز ممتازی در این آزمون درخشیده و حائز رتبه‌های برتر شوند.
به گزارش ایکنا مؤسسه مهد قرآن دارای ۱۵۰ شعبه در ۲۴ استان کشور شامل مهد قرآن استان‌های اصفهان (برخوار، خمینی‌شهر، خوانسار، دولت‌آ‌باد)، آذربایجان غربی (خوی)، تهران، خراسان رضوی (کاشمر)، خوزستان (شوش دانیال)، زنجان (زنجان و ابهر)، فارس (شیراز)، قزوین، کرمان (رفسنجان و کرمان)، مرکزی (خمین، ساوه) و یزد است.
آزمون حفظ کل «ترنم وحی» به‌منظور شناسایی و شکوفایی استعدادهای حافظان قرآن همراه با توجه به مفاهیم و تدبر در آیاتی قرآن و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن و همچنین تأمین نیروهای انسانی متخصص انجام می‌گیرد.
یادآور می‌شود، از زمان برگزاری مرحله کشوری دوره هفتم آزمون «ترنم وحی» تاکنون، بیش از ۱۰۰ نفر از قرآن‌آموزان مهد قرآن استان قزوین موفق به دریافت مدرک کشوری حفظ کل قرآن شده‌اند.
خبرگزاری ایکنا در قزوین درخشش نمایندگان استان را در دهمین دوره آزمون حفظ و مفاهیم و تدبر در قرآن «ترنم وحی» تبریک گفته و آرزوی توفیقات روزافزون را در دیگر عرصه‌ها دارد.
انتهای پیام

captcha