لیبرال‌ها درصدد تضعیف قدرت ایران در جوامع بین‌المللی هستند
کد خبر: 3744675
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

لیبرال‌ها درصدد تضعیف قدرت ایران در جوامع بین‌المللی هستند

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی ارومیه بااشاره به اینکه لیبرال‌ها در فکر تضعیف قدرت ایران در جوامع بین‌المللی هستند، گفت: لیبرال‌ها چون اعتقادی به دین ندارند، همواره در تلاش هستند تا با استفاده از فضای رسانه‌ای مردم را نسبت به نظام بدبین کنند، اما مردم نسبت به حربه‌ها آگاه بوده و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

لیبرال‌ها درصدد تضعیف قدرت ایران در جوامع بین‌المللی هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین منصور امامی مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی ارومیه در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه بر لزوم درک و تبیین قیام 17 شهریور برای نسل جوان امروز تاکید کرد و افزود: جوانان امروزی باید بدانند ایران اسلامی با تقدیم چه خون‌هایی در برابر ظلم و استبداد مقاومت کرده‌ است.

وی ادامه داد: به دلیل مقاومت مردمی در برابر ظلم و استبداد شاهنشاهی و ریخته شدن خون پاک شهدا در قیام 17 شهریور سال 57، امام خمینی (ره) آن روز را به عنوان یوم‌الله نام نهادند.

حجت الاسلام والمسلمین امامی تصریح کرد: مردم همواره از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، وامداران اصلی نظام و انقلاب بوده اند، چرا که در راه این انقلاب از جان و مال خود گذشته‌اند تا این انقلاب به مرحله کنونی برسد.

وی بااشاره به اینکه لیبرال‌ها در فکر تضعیف قدرت ایران در جوامع بین‌المللی هستند، اظهار کرد: لیبرال‌ها چون اعتقادی به دین ندارند، همواره در تلاش هستند تا با استفاده از فضای رسانه‌ای مردم را نسبت به نظام بدبین کنند، اما مردم نسبت به حربه‌ها آگاه بوده و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی ارومیه خاطرنشان کرد: لیبرال‌ها می‌دانند که ایران، برترین قدرت نظامی، دفاعی و موشکی در منطقه را دارا بوده و از این جهت سعی دارند تا این قدرت را در منطقه و بخصوص جوامع بین‌المللی تضعیف کنند.

وی بااشاره به اینکه لیبرال ها چهارشنبه‌های سفید را در راستای تضعیف اعتقادات دینی مردم ایران اسلامی راه انداخته اند، یادآور شد: ایران اسلامی، اعتقادات دینی و مذهبی بالایی داشته و به مقوله حجاب بهای بیشتری می‌دهد بطوری که در راه بدن عریان دختر جوانی در جنگ تحمیلی 3 شهید تقدیم کرده است.

انتهای پیام

captcha