بهره‌مندی 230 شرکت‌کننده از دوره تدبر در قرآن استان اصفهان
کد خبر: 3744798
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

بهره‌مندی 230 شرکت‌کننده از دوره تدبر در قرآن استان اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ حدود 230 شرکت‌کننده از شهرهای مختلف استان اصفهان در دوره تدبر در قرآن و درک معنای مؤسسه مهدقرآن کریم و ولایت استان اصفهان حضور پیدا کردند.

حسین خاکسارهرندی، مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره‌ تدبر در قرآن و درک معنا با همکاری مؤسسه نورالمجتبی(ع) قم با حضور حدود 230 شرکت‌کننده در این استان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه دوره فوق تحت عنوان «آموزش از راه دور» و یا «آموزش مجازی» همراه با دوره حضوری کوتاه مدت است، ادامه داد: این دوره به صورت کارگاهی و با تدریس مسعود وکیل و مصطفی ملایی همراه بود.
خاکسار هرندی عنوان کرد: دوره حضوری تدبر در قرآن 15 شهریورماه، برپا شد و آموزش مجازی طی دو ماه و با مراجعه به سامانه این مؤسسه به نشانی https://nmi.ir برگزار می‌شود و سپس از شرکت‌کنندگان  آزمون اخذ می‌شود و گواهینامه به آنها اعطا می‌شود.
وی با اشاره به استقبالی که از این دوره انجام گرفته است، بیان کرد: به دلیل استقبال از آموزش کتاب مفاهیم 9 جلدی استاد وکیل و حضور وی به عنوان مدرس دوره، مقرر شد پس از دوره مجازی، دوره تکمیلی آن هم برگزار شود.
خاکسارهرندی عنوان کرد: دوره فوق در راستای توان‌افزایی مربیان شهرهای مختلف استان اصفهان برپا شد.
انتهای پیام

captcha