قرآن بهترین نسخه برای برون‌رفت از تهاجم فرهنگی است
کد خبر: 3745038
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

قرآن بهترین نسخه برای برون‌رفت از تهاجم فرهنگی است

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل ارشاد اصفهان گفت: قرآن کریم با اثر شفابخشی خود مشکلات و بیماری‌های مادی و معنوی انسان و جامعه را برطرف می‌کند و این کتاب بهترین نسخه برای برون رفت از تهاجم فرهنگی است.

قرآن بهترنی نسخه برای برون‌رفت از تهاجم فرهنگی است

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در اختتامیه اولین جشنواره قرآنی ثقلین چادگان گفت: خداوند قرآن را وسیله هدایت معرفی کرده و دستورات دین نیز که از جانب پیامبر و ائمه معصومین(علیهم السلام) به ما رسیده نیز دیگر ابزار هدایت بشر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم استفاده از دستورات قرآن اظهار کرد: پناه بردن به قرآن و استفاده از هدایت آن، یگانه راه دورشدن از مصائب و سختی‌ها می‌باشد و لازم است این نکته را هم مردم و هم مسئولان مدنظر داشته باشند.
وی با اشاره به اثر شفابخشی قرآن خاطرنشان کرد: قرآن کریم با اثر شفابخشی خود مشکلات و بیماری‌های مادی و معنوی انسان و جامعه را برطرف می‌کند و این کتاب بهترین نسخه برای برون رفت از تهاجم فرهنگی است. در این راستا تعلیم قرآن و مفاهیم والای آن در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع آن ادارات کل استان‌ها و ادارات شهرستان قرار گرفته است.
در این مراسم از برگزیدگان اولین جشنواره قرآنی ثقلین چادگان تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha