نقش برپایی گفتمان دینی دانشگاه‌ها در گسترش تفکر نخبگان
کد خبر: 3745717
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
امیری مطرح کرد:

نقش برپایی گفتمان دینی دانشگاه‌ها در گسترش تفکر نخبگان

گروه معارف- کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با تأکید بر نقش برپایی گفتمان‌های دینی، گفت: گفتمان دینی در دانشگاه‌ها نقش بسزایی در گسترش تفکر نخبگان و جامعه پیرامونی دارد.

نقش برپایی گفتمان دینی دانشگاه‌ها در گسترش تفکر نخبگان

سیروس امیری، کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص نفوذ فرهنگی دشمن، گفت: باید از ظرفیت گفتمان‌های دینی در سطح دانشگاه‌ها در راستای پاسخ به سؤالات و شبهات نسل جوان و مسدود کردن راه نفوذ دشمن استفاده کرد.
وی افزود: آموزش معارف اسلامی و آگاه‌سازی قشر جوان ضروری است چرا که نقش فرهنگ‌سازی دینی در حفظ ارزش‌ها و هنجارهای جامعه اسلامی بسیار تعیین‌کننده و اثرگذار است.
امیری با بیان این که تصمیم‌گیری درست از نتایج گفتمان‌های دینی است، گفت: گفتمان دینی در دانشگاه‌ها کمک بزرگی به گسترش تفکر نخبگان و جامعه پیرامونی می‌کند.
کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: یکی از راهبردهای این سازمان در برگزاری گفتمان‌های دینی ارتقاء سطح توانمندی اساتید و دانشجویان است.
وی در پایان تصریح کرد: معتقدیم در راستای گفتمان‌سازی جامعه نخبگان اسلامی باید فضایی برای شنیدن انتقادهای سازنده آنان ایجاد کنیم تا بتوان از انتقادات آنان برای بهبود و آموزش بهره گرفت.
انتهای پیام

captcha