کرسی خانگی تلاوت قرآن در املش
کد خبر: 3747143
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

کرسی خانگی تلاوت قرآن در املش

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول انجمن قرآن و عترت املش از برپایی کرسی‌های خانگی تلاوت قرآن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بهرام حق‌پرست، مسئول انجمن قرآن و عترت املش با اشاره به برپایی کرسی‌های تلاوت خانگی در این شهرستان، گفت: این برنامه ماهی یک بار در منزل اهالی این منطقه برگزار می‌شود؛ به این صورت که هر یک از داوطلبان ماه‌ها قبل اعلام آمادگی کرده و برای شادی روح شهدا، امام راحل(ره) و اموات خودشان این برنامه قرآنی را در منزل‌شان با نظارت و همکاری ما برگزار می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این مراسم ویژه قرآنی با عنوان «کرسی تلاوت قرآن خانگی» را ترویج فرهنگ ناب قرآن و اهل بیت(ع) در منطقه املش و حومه عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از ۱۴ برنامه قرآنی اجرا شده و همه نوع اقشار مردم از جمله کارمند، بازاری، شاغل، بازنشسته، نوجوان، جوان، بزرگسال، سالخورده در این برنامه ویژه قرآنی و خداپسندانه با عشق و علاقه شرکت می‌کنند.

حق‌پرست با بیان اینکه ان‌شاءالله همه از عاملان به قرآن باشیم و کلام الهی در زندگی ما بیش از پیش جاری و ساری شود، گفت: ترتیل‌خوانی هر یک از حاضران در جلسه(اختیاری)، تفسیر آیات توسط یک روحانی، دعوت از یک قاری ممتاز قرآن کریم، دعای قرآنی و... از جمله بخش‌های این برنامه است.
مسئول انجمن قرآن و عترت املش با اشاره به اینکه کل برنامه در یک ساعت و نیم برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت هماهنگی در برگزاری کرسی تلاوت قرآن خانگی در منازل خود می‌توانند با شماره 09111406338 تماس بگیرند.

الیاس عبداله‌پور
انتهای پیام

captcha