آغاز فعالیت ۳۰ مؤسسه قرآنی شهر کرمانشاه از ابتدای مهرماه
کد خبر: 3747367
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

آغاز فعالیت ۳۰ مؤسسه قرآنی شهر کرمانشاه از ابتدای مهرماه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فعالیت‌های قرآنی شش ماه دوم سال 97 مؤسسات کرمانشاه از ابتدای مهرماه آغاز و تا اسفندماه سال‌جاری ادامه دارد.

آغاز فعالیت‌ 30 مؤسسه قرآنی شهر کرمانشاه از ابتدای مهرماه

علی کرمی، کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به پایان فعالیت مؤسسات قرآنی استان در شش ماه نخست سال‌ جاری، گفت: فعالیت‌های مؤسسات قرآن استان کرمانشاه در نیمه دوم سال از ابتدای مهرماه آغاز و تا ابتدای اسفندماه ادامه دارد.
وی افزود: برنامه‌های ارائه شده اداره امور قرآنی استان ویژه فعالیت مؤسسات در نیمه دوم سال شامل برگزاری کلاس‌های مفاهیم سطح یک تا سه و دوره‌های حفظ و برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن کریم است.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: برنامه‌های ارائه شده از سوی این اداره اجرایی در تمامی مؤسسات سطح استان و 30 مؤسسه قرآنی فعال در شهر کرمانشاه است.
کرمی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های تربیت معلم در نیمه دوم سال توسط مؤسسات براساس تعداد و سهمیه‌های استان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ارزیابی دوره‌ها و کلاس‌های مؤسسات از نیمه دوم آبان‌ماه آغاز و تا نیمه دوم اسفند ادامه دارد.
وی افزود: دوره‌ها به صورت هماهنگ در سطح استان و توسط مؤسسات مجری طرح‌ها برگزار می‌شوند.
کرمی در پایان به برنامه فعالیت خانه‌های قرآن روستایی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ارائه شده ویژه این مراکز در شش ماه دوم سال‌جاری برگزاری دوره‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و برنامه حفظ جزء 30 خواهد بود.
انتهای پیام

captcha