رشد ۲ برابری اعتبارات مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3747743
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

رشد ۲ برابری اعتبارات مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رشد دو برابری اعتبارات مقابله با آسیب‌های اجتماعی در استان با محوریت حوزه مواد مخدر خبر داد.

رشد ۲ برابری اعتبارات مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمدکاظم نظری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، ۲۶ شهریورماه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی باید در جذب اعتبارات ملی حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت بهتری داشته باشند و پرداخت اعتبارات حوزه استانداری نیز با در نظر گرفتن فعالیت دستگاه‌ها در جذب اعتبارات ملی خواهد بود.
وی با بیان اینکه در حوزه مبارزه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت مواد مخدر مصوبات به شکل مناسبی پیگیری شده است، افزود: امید است در ادامه نیز مصوبات به شکلی مناسب و هدفمند اجرایی شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: سلامت و کنترل انتظامی با هدف ارتقای امنیت اطراف مدارس و کنترل و ارتقای سلامت پزشکی با پوشش محورهای هدف مورد تاکید است.
نظری با تاکید بر ساماندهی دکه‌ها و کیوسک‌های موجود در شهر، تصریح کرد: دکه‌های فاقد مجوز نیز باید جمع‌آوری شده و در حوزه اعطای مجوزها کنترل انجام شود.
وی اضافه کرد: برخی دکه‌ها با کاربری فرهنگی فعال می‌شوند و گاها دیده می‌شود چیزی به نام روزنامه در آن وجود ندارد.
انتهای پیام

captcha