بازدید رئیس سازمان اوقاف از مدرسه شبانه‌روزی حفظ یکساله امام سجاد(ع) قم
کد خبر: 3747898
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

بازدید رئیس سازمان اوقاف از مدرسه شبانه‌روزی حفظ یکساله امام سجاد(ع) قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ حجت‌الاسلام علی محمدی از فعالیت‌های مدرسه شبانه‌روزی حفظ یکساله امام سجاد(ع) قم بازدید کرد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا لیمویی، مدیر مدرسه شبانه‌روزی امام سجاد(ع) ویژه حفظ و مفاهیم یکساله کل قرآن کریم و وابسته به بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: حجت‌الاسلام علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه و احمد امیرآبادی‌ و فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از نزدیک از فعالیت‌های این مدرسه شبانه‌روزی بازدید کردند.
وی با اشاره به اینکه زمان این بازدید کم بود، ادامه داد: آشنایی با روش حفظ حفاظ مدرسه و همچنین ارائه محفوظات از حفاظ و بیان گزارش از فعالیت‌های مؤسسه و اینکه طی سال گذشته در این مدرسه شبانه روزی 22 آقا موفق به حفظ کل شدند و امسال نیز 22 حافظ کل قرآن در این مدرسه پذیرش شده که در حال حفظ آیات نورانی کلام وحی هستند، از جمله مطالب مطرح در این بازدید بود.
لیمویی عنوان کرد: امسال 120 آقا در دوره حفظ یکساله ثبت‌نام داشتند که پس از مصاحبه و گذراندن دوره آزمایشی 23 نفر در دوره اصلی حضور دارند که بعد از گذشت دو ماه از طرح، موفق به حفظ 5 جزء شده‌اند.
یادآور می‌شود، مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ و مفاهیم یکساله کل قرآن کریم امام سجاد(ع) وابسته به بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان است که در قم با حمایت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فعالیتش را ادامه می‌دهد.
انتهای پیام

captcha