تزریق امید؛ لازمه شرایط امروز کشور
کد خبر: 3747947
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲

تزریق امید؛ لازمه شرایط امروز کشور

گروه سیاسی ــ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم بوده، در این راستا باید بیش از پیش امید را در جامعه تزریق کنیم.

تزریق امید؛ لازمه شرایط امروز کشور

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عصر امروز ۲۶ شهریور ماه سال جاری در نشست خبری در بجنورد با اشاره به اینکه اکنون ایران با یک جنگ ترکیبی مواجه است، اظهارکرد: هم اکنون دشمن از ابعاد مختلف روانی، اقتصادی، فرهنگی ورود پیدا کرده تا مردم را ناامید کند که باید با تبین دستاوردهای انقلاب و ایجاد روحیه امید با آن مقابله کنیم.

وی عنوان کرد: آمریکا به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت بوده اما با هوشیاری،بصیرت و دشمن شناسی مردم راه به جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مراسم نبوده و آن را یک جشن تعریف نکردیم، افزود: مراسم نکوداشت و جشن در سرجای خود برگزار می‌شود، اما هدف اصلی تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مدیران فعالیت برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را کار تشریفاتی ندانسته و وظیفه سازمانی بدانند، گفت: در شرایط امروز جامعه فعالیت در این زمینه کارکرد جهادی دارد.

وی با ذکر اینکه همه تلاش دشمن جدایی مردم از حکومت دینی و ایجاد یاس و ناامیدی است، افزود: در این راستا باید امید بیشتری به جامعه تزریق کنیم، زیرا امروز سرنوشت اسلام به سرنوشت جمهوری اسلامی گره خورده است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی هیچ فریضه ای بالاتر از حفظ اسلام نیست، عنوان کرد: سیدالشهدا (ع) نیز برای حفظ اسلام جان خود و یارانش را فدا کرد.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند انسجام و همدلی همه اقشار هستیم، خاطرنشان کرد: درحال حاضر کارکرد نظام با قبل از انقلاب قابل مقایسه نبوده و در این حوزه دستمان پر است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات موجود کشور ناشی از سوء مدیریت‌ها بوده و افراد قطعا باید پاسخگو باشند، افزود: بخش دیگری از مشکلات نیز داخلی بوده برخی از افراد با اقدامات خود خواسته و ناخواسته نقش پیاده نظام دشمن را بازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی عملکرد گذشته خود باشند، افزود: امروز باید مسئولان با لباس رزم در خاکریز فعلی جنگ اقتصادی اشتباهات خود را جبران کنند.

وی با تاکید براینکه مشکلات اساسی کشور ناشی از سوء مدیریت ها بوده در این راستا باید اصحاب رسانه با مطالبه گری به این عرصه ورود کنند، گفت: ‌برخی ازمسئولان قطعا هنگام عبور از پل صراط گرفتار می‌شوند و این در حالیست که اگر به توصیه‌های رهبر انقلاب جامعه عمل می‌پوشاندند، امروز کشور اینطور دچار شوک اقتصادی نمی‌شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال باید با بصیرت افزایی، مشت فولادی بر دهان استکبار بزنیم زیرا پیوند مردم با انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ناگسستنی است.

captcha