اجرای طرح «محله مسجدمحور» در ۲۷ مسجد استان قم
کد خبر: 3748066
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
طباطبایی‌نژاد خبر داد:

اجرای طرح «محله مسجدمحور» در ۲۷ مسجد استان قم

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قم از اجرای طرح محله مسجدمحور در ۲۷ مسجد این استان ‌خبر داد.  

اجرای طرح محله مسجدمحور در27 مسجد استان قمحجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد طباطبایی‌نژاد، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی‌ ـ ورزشی شهرداری قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، گفت: سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قم طرح‌های متنوعی در حمایت از مساجد استان قم اجرا کرده است که از جمله می‌توان به طرح محله مسجدمحور در 27 مسجد استان اشاره کرد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، در مساجدی که فضای کافی داشتند ایستگاه نشاط فعال شده است و امکانات ورزشی در اختیار آن‌ها قرار دادیم که از جمله آن‌ها می‌توان به تجهیز این ایستگاه‌ها به میز تنیس و پینگ پونگ و فوتبال‌دستی و دارت اشاره کرد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قم همچنین با اشاره به اجرای طرح رونمایی از پلاک شهدا با محوریت مساجد عنوان کرد: در محله‌هایی که پلاک کوچه‌ها به نام شهدا تغییر کرده است با هماهنگی مسجد محله،  مراسم رونمایی برگزار شد.

طباطبایی به طرح تابستانه مساجد، اشاره و عنوان کرد: برای سهولت برگزاری برنامه‌های مساجد در فصل تابستان، اتوبوس‌هایی در اختیار چند مسجد قرار دادیم که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان این طرح، مواجه شد.

وی در خاتمه با اشاره به حمایت مالی شهرداری از برنامه‌های مساجد تصریح کرد: کانون‌های مساجدی که برنامه های خود را به ما ارائه داده و از ما  درخواست مساعدت مالی داشتند مورد حمایت قرار گرفتند.

انتهای پیام

captcha