ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره شهدای قزوین
کد خبر: 3748118
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره شهدای قزوین

گروه فرهنگی ــ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بر ضرورت تلاش بیشتر دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره شهدای استان تأکید کرد.

 ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره شهدای قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، علی فرخزاد امروز، 27 شهریورماه در جلسه برنامه‌ریزی کمیته فضاسازی کنگره سه هزار شهید استان قزوین، اظهار کرد: پوسترهای کنگره سه هزار شهید استان باید دارای نمادی از قزوین هم باشد و در عین‌حال نیز دستگاه‌های ذی‌ربط درروند آماده‌سازی این همایش تلاش بیشتری داشته باشند.
وی افزود: دستگاه‌های مسئول باید علاوه بر آماده‌سازی پرچم‌های موردنیاز با طرح کنگره، طراحی فاز 2 المان از سوی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را نیز به اتمام برسانند.
فرخزاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه برخی دستگاه‌ها مانند شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، بنیاد شهید و حوزه هنری تلاش قابل قبولی را در این راستا به عمل‌ آورده‌اند.
این مسئول ادامه داد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز با در اختیار قرار دادن فضای نمایشگاهی خود از پنجم تا بیست‌وهفتم آبان‌ماه جهت آماده‌سازی کنگره و تقبل برخی هزینه‌ها، حضوری پررنگ و موفق از خود نشان داده است.
وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود دستگاه‌هایی که از برنامه‌های زمان‌بندی‌شده خود عقب هستند در صورت نیاز، بدون در انتظار ماندن برپایی جلسات کمیته‌های این کنگره و با برگزاری جلسات داخلی نسبت به رفع برخی کارها اقدام کنند.
نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه عنوان کرد: از چهار سال گذشته کمیته جمع‌آوری اطلاعات با جذب و آموزش یک هزار نفر اقدام به ثبت مشخصات شهدای استان در قالب فیلم و فایل‌های صوتی کرده است.
حسن شکیب‌زاده ادامه داد: هم‌اکنون 80 درصد از برنامه جمع‌آوری اطلاعات مربوط به شهدای استان به انجام رسیده است.
وی با اشاره به پایگاه اطلاع‌رسانی خط سرخ این نهاد، تأکید کرد: مجموعه آثار شهدای استان در این بارگاه به‌روزرسانی شده و استقبال خوبی نیز از آن به‌عمل‌آمده است.
شکیب زاده در پایان به کار طراحی و نصب تابلوی 670 شهید شهر قزوین اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه والدین 2 هزار و 220 شهید استان در قید حیات هستند، دیدار و تجلیل از این خانواده‌های معزز در رأس برنامه‌های بنیاد شهید و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی قرار دارد.
به گزارش ایکنا، کنگره سه هزار شهید استان از نوزدهم آبان ماه سال‌جاری به مدت 6 روز در شهر قزوین برپا می‌شود.

انتهای پیام

captcha