عزاداری هیئت زینبیه با همکاری مؤسسه سیدالشهداء(ع) هرمزگان
کد خبر: 3748244
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

عزاداری هیئت زینبیه با همکاری مؤسسه سیدالشهداء(ع) هرمزگان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه سیدالشهداء(ع) هرمزگان گفت: مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در دهه اول ماه محرم با همکاری این مؤسسه در هیئت زینبیه بندرعباس برگزار می‌شود.

عزاداری هیئت زینبیه با همکاری مؤسسه سیدالشهداء(ع) هرمزگانفخرالدین پیشوایی، مدیر مؤسسه سیدالشهداء(ع) هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: کلاس‌های دوره تابستان به اتمام رسیده‌است و برای دوره جدید کلاس‌های قرآن، مهرماه ثبت نام خواهیم کرد.

پیشوایی ادامه داد: مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در دهه اول ماه محرم با همکاری این مؤسسه در هیئت زینبیه بندرعباس برگزار می‌شود و در صدد هستیم تا در دهه دوم هم این مراسم را داشته باشیم.

پیشوایی افزود: مؤسسه سیدالشهداء(ع) در استان هرمزگان، شهرستان بندرعباس، بلوار امام حسین(ع)، جنب منازل سازمانی آموزش و پرورش، مسجد رسول اکرم(ص) واقع شده است.

وی پیشنهاد داد: مسئولان، مدیران مؤسسات را به سفر عتبات یا سفر حج اعزام کنند تا آنها نیز تشویق شوند و انگیزه کارهای قرآنی در مدیران مؤسسات هم بیشتر شود.
یادآور می‌شود، این مؤسسه مجوز خود را از اداره ارشاد اسلامی استان هرمزگان اخذ کرده، و در سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده است.
انتهای پیام

captcha