برگزاری محفل انس با قرآن در حسینیه اعظم زنجان
کد خبر: 3748363
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

برگزاری محفل انس با قرآن در حسینیه اعظم زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از برگزاری محفل انس با قرآن خبر داد و گفت: این مراسم معنوی از ساعت 17 عصر تاسوعا آغاز می‌شود.

برگزاری محفل انس با قران در حسینیه اعظم زنجانمجتبی شهامی، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: حسینیه اعظم زنجان همزمان با عصر تاسوعا محفل بزرگ قرآنی برپا می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند در این محفل حضور یابند.
وی به اهمیت قران در آموزه‌های مکتب عاشورا و امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: این محفل قرانی در ساعت 17 روز چهارشنبه 28 شهریورماه با حضور چهره‌های برتر قرآنی برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان به برگزاری باشکوه مراسم دسته حسینیه در یوم‌العباس اشاره کرد و افزود: مردم ولایتمدار زنجان بار دیگر با عزم راسخ و قلبی سوخته، تجلی حماسه شورانگیز شکوه عزت حسینی را به نمایش گذاشتند.
وی ادامه داد: این حماسه بزرگ بار دیگر نشان داد که دسیسه‌های دشمنان اسلام، نه تنها اراده آهنین ملت ایران را سست نکرده بلکه عزم مردم برای گسترش فرهنگ عاشورایی فزون‌تر شده و امید است این مشق حماسی، حرکتی برای ظهور منجی عالم بشریت باشد.
انتهای پیام
captcha