۴۸ مبلغ به میامی اعزام شدند
کد خبر: 3748759
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
طی دهه اول ماه محرم؛

۴۸ مبلغ به میامی اعزام شدند

گروه اجتماعی ــ رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان میامی از اعزام ۴۸ مبلغ جهت انجام فعالیت‌های تبلیغی ـ فرهنگی در این ایام به مناطق مختلف شهرستان خبر داد.

۴۸ مبلغ به میامی اعزام شدند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مجید بخشی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان میامی شب گذشته، 30 شهریورماه با بیان اینکه ۴۸ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان میامی در طول دهه نخست ماه محرم اعزام شدند، اظهار کرد: از این تعداد مبلغ اعزامی ۱۲ مبلغه و ۳۶ مبلغ در بخش‌های مرکزی، کالپوش و.. ... مشغول فعالیت هستند.

وی تعمیق باورهای دینی به‌ویژه اهمیت زنده نگه داشتن واقعه کربلا در ماه‌های محرم و صفر را رکن اصلی شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی تاکنون دانست و افزود: اگر در این ماه روشنگری‌های قیام امام حسین(ع) به بهترین نحو صورت پذیرد می‌تواند زمینه‌ساز ظهور امام منتظر(عج) نیز باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان میامی به نقش مهم و تأثیرگذار مبلغان در ترویج فرهنگ مهدوی اشاره کرد و افزود: تلاش برای ظهور و یاری امام زمان(عج) در این زمان کم از شهادت در رکاب امام حسین‌(ع) ندارد که قطعاً اجر و پاداش بیشتری هم خواهد داشت چرا که یاران امام حسین‌(ع) به یاری امامی شتافتند که او را دیده و در محضرش شرفیاب شده و از لحظه لحظه زندگیش الگو گرفته‌اند ولی مومنان ما امام نادیده را معتقدند و در راه رسیدن به او جان می‌دهند.

به گفته وی، هر چه در این مسیر قدم برداشته و جان و مال خود را در این راه مصروف کنیم باز هم در مقابل پاداشی که دریافت می‌کنیم ناچیز است و این نشان از بخشندگی و رحمت خداوند و وابستگانش دارد.

انتهای پیام

captcha