دفاع مقدس؛ نماد استقامت برابر دو ابرقدرت شرق و غرب
کد خبر: 3748908
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

دفاع مقدس؛ نماد استقامت برابر دو ابرقدرت شرق و غرب

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با بیان اینکه تهدیدات دشمن در هر نقطه از جغرافیای سرزمینی و فراسرزمینی پاسخ داده می‌شود، گفت: دفاع مقدس نماد استقامت و پایداری ‌برابر دو ابرقدرت شرق و غرب است.

دفاع مقدس نماد استقامت در برابر دو ابرقدرت شرق و غرب است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، امیرفرهاد آریانفر، فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که در بزرگراه امام‌ خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد، دفاع مقدس را نماد استقامت و پایداری ‌برابر دو ابرقدرت شرق و غرب دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس یادآور عشق، بی‌قراری و ولایت‌مداری و خون شهیدانی است که دشمن را در اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.
وی با بیان اینکه امروز تهدیدات دشمن در هر نقطه جغرافیای سرزمینی و فراسرزمینی که باشد پاسخ داده خواهد شد، افزود: جوانان ما در دفاع از آرمان‌های خود در این میدان خوش درخشیدند.
آریانفر تصریح کرد: فرزندان رشید وطن در راه ولایت و با تأسی از فرهنگ عاشورایی هر لحظه و در هر مکانی آماده جانفشانی در راه اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در پایان اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش به همراه سایر نیروها آمادگی پاسخ به تهدیدات دشمن در هر نقطه از جغرافیای سرزمینی و فرا سرزمینی را دارند.
انتهای پیام

captcha