ضرورت الگوبرداری زنان جامعه از سیره بانوان جانباز
کد خبر: 3749022
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

ضرورت الگوبرداری زنان جامعه از سیره بانوان جانباز

گروه اجتماعی - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: الگوبرداری زنان و دختران امروز جامعه از سیره بانوان جانباز ضروری است و بایستی از سبک زندگی آن‌ها درس بگیرند.

 الگوبرداری زنان جامعه از سیره بانوان جانباز ضروری است

به گزارش ایکنا از قزوین، به مناسبت آغاز هفتهٔ دفاع مقدس، امروز 31 شهریور معصومه مرادیان، مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین به همراه زهرا شعبانی مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در امور بانوان با جانباز 25 درصد، عزت قیصری دیدار کردند.
در این دیدار مرادیان اظهار کرد: به مناسبت هفتهٔ دفاع مقدس خدمت شما جانباز خانم رسیدیم تا از رشادت‌های شما تجلیل کرده و یاد و خاطرهٔ ایثارگری‌های شهدا و جانبازان را گرامی بداریم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: شما جانبازان حق بزرگی بر گردن نظام دارید و امروز مسئولان و مردم قدردان ایثارگری‌های شما عزیزان هستند.
وی خاطرنشان کرد: زنان در هشت سال دفاع مقدس همواره در پشت جبهه‌ها خدمت می‌کردند ولی کم هستند خانم‌هایی همانند شما در خط مقدم جبهه باشند.
مرادیان تصریح کرد: از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شما بانوان که در خط مقدم جبهه حضور یافته و برابر دشمنان مبارزه کردید، قدردانی می‌کنیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: الگوبرداری زنان و دختران امروز جامعه از سیرهٔ بانوان جانباز ضروری است و بایستی از سبک زندگی آن‌ها درس بگیرند.
در ادامه دیدار، جانباز عزت قیصری گفت: هدف ما در هشت سال دفاع مقدس حراست از ارزش‌های اسلام بوده و امیدواریم جوانان امروز ادامه‌دهندگان راه شهدا باشند.
قیصری افزود: باید ایثارگری‌های شهدا و جانبازان به آحاد جامعه به‌ویژه نسل امروز تبیین شود تا آن‌ها بدانند که انقلاب با رشادت‌های چه بزرگ مردانی حفظ‌شده و به دست آن‌ها رسیده است.
وی دختران و زنان امروز جامعه را به رعایت حجاب توصیه کرد و گفت: این قشر جامعه باید با پوشش اسلامی احیاکننده اهداف شهدا و جانبازان باشند و نگذارند آرمان‌های آن‌ها به فراموشی سپرده شود.
به گزارش ایکنا، بخشی از خاطرات جانباز عزت قیصری در کتاب دادا به قلم علی کلوندی جمع‌آوری و ثبت شده است.

انتهای پیام

captcha