ایثارگران طلایه داران حماسه چهل ساله انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3749095
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷

ایثارگران طلایه داران حماسه چهل ساله انقلاب اسلامی هستند

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: ایثارگران طلایه داران حماسه چهل ساله انقلاب اسلامی هستند که با ایثار ماندگار خود باعث پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

مدیرکل بنیاد یزد: ایثارگران طلایه داران حماسه چهل ساله انقلاب اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 31 شهریورماه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ضمن تأکید بر لزوم ادامه دادن راه این عزیزان، انتقال این میراث ارزشمند به نسل جوان را خواستار شد.
ابراهیمی گفت: ایثارگران طلایه‌داران حماسه چهل‌ساله انقلاب اسلامی هستند که با ایثار ماندگار خود باعث پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.
وی دفاع مقدس را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان جامعه ضرورتی انکارناپذیر است.
مدیرکل بنیاد یزد با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن از پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی عصبانی است و تلاش می‌کند با ایجاد تفرقه در صفوف مسلمانان به انقلاب اسلامی ضربه بزند.
ابراهیمی وحدت و همدلی را رمز پیروزی ملت مسلمان ایران در برابر استکبار دانست و افزود: همه ما باید تلاش کنیم روزبه‌روز متحدتر و یکپارچه‌تر برای دست‌یابی به اهداف عالیه نظام تلاش کنیم.
وی برنامه‌های بنیاد به این مناسبت را تشریح کرد و گفت: دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، گل‌باران قبور مطهر شهدای والامقام و برگزاری یادواره و یادبود شهدا و رونمایی از کتاب با موضوع ایثار و شهادت را ازجمله مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha