برگزاری سوگواره منطقه‌ای«مشک تشنه» در چرام
کد خبر: 3749240
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

برگزاری سوگواره منطقه‌ای«مشک تشنه» در چرام

گروه فرهنگی ـ رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام از برگزاری چهارمین سوگواره منطقه‌ای«مشک تشنه» در این شهرستان خبر داد.

برگزاری سوگواره منطقه‌ای«مشک تشنه» در چرام

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید خردمند، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام امروز، یکم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ اصیل عاشورایی، چهارمین سوگواره منطقه‌ای شعر آئینی «مشک تشنه» به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام و با همکاری انجمن شعر و ادب شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این سوگواره منطقه‌ای با حضور استان‌‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، افزود: موضوع اشعار سوگواره باید عاشورایی و در قالب‌های شعر نو، سپید و نیمایی، کلاسیک و شعر گویشی لری باشند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام با اشاره به شرایط ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره، اضافه کرد: هر شاعر می‌‌تواند حداکثر سه اثر به صورت تایپ شده به همراه مشخصات شناسنامه ای، آدرس و تلفن تماس ارسال کند، ضمن اینکه آثار ارسالی نباید برگزیده سوگواره‌های دیگر باشد.
خردمند مهلت ارسال آثار را تا ۲۳ مهرماه امسال اعلام و بیان کرد: چهارمین سوگواره منطقه‌ای شعر آئینی «مشک تشنه» روز هفتم آبان ماه امسال در این شهرستان برگزار می‌شود و به نفرات اول تا سوم هر بخش (کلاسیک، سپید و بومی) جوایزی اهدا خواهد شد.
وی با اشاره به نحوه ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره، خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌‌توانند آثار خود را به نشانی رایانامه ershad.choram96@gmail.com و یا آدرس پستی: استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان چرام، خیابان شهید اکابری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه چهارمین سوگواره منطقه‌ای مشک تشنه با صندوق پستی:۷۵۷۶۱۴۵۷۱۱ و شماره نمابر ۰۷۴۳۲۳۶۱۶۰۳ ارسال کنند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام ابراز کرد: این سوگواره با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و انجمن شعر و ادب شهرستان چرام برگزار می‌شود.
خردمند یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین سوگواره منطقه ای «مشک تشنه» می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۷۴۳۲۳۶۱۶۰۳ و ۰۹۱۷۳۴۴۰۲۱۷ تماس داشته باشند.
انتهای پیام

captcha