شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال القای ناکارآمدی نظام دینی هستند
کد خبر: 3749289
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال القای ناکارآمدی نظام دینی هستند

گروه سیاست و اقتصاد - قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بابیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال تصویر سیاه و القای ناکارآمدی نظام دینی هستند، اظهار کرد: دشمنان نظام با این برنامه‌ها قطعاً راه به جایی نخواهند برد.

شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال القای ناکارآمدی نظام دینی هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز، اول مهرماه در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل مصلی امام‌خمینی(ره) ارومیه برگزار شد٬ بیان کرد: باید نگاهی فراتر از دهه فجر به برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشیم و دهه فجر نیز زیرمجموعه‌ای از این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی قرار گرفته‌ایم، افزود: هنوز در استان این ویژگی و باور به‌وجود نیامده است و باید اجرای این برنامه‌ها را به عنوان یک تکلیف الهی باور داشته باشیم.

لطفی با تأکید بر اینکه حساسیت مقطع کنونی را باید باور کنیم، خاطرنشان کرد: وقتی این حساسیت به اهمیت تبدیل شد، با شناخت دشمن برای مقابله با آنان آماده می‌شویم.

وی یادآور شد: اگر نظام اسلامی نبود، افراد مذهبی و متدین هیچ جایگاهی نداشتند و امام راحل به عنوان یک فقیه آشنا وقتی بر اهمیت حفظ اسلام تأکید می‌کنند، می‌فرمایند حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: امروز بیش از سیصد شبکه ماهواره‌ای برای القای ناکارآمدی نظام تلاش می‌کنند و دشمن، مردم را هدف قرار داده و ما باید مردم را امیدوار کنیم تا بیش از پیش در صحنه حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: کارآمدترین مانور در راستای حفظ نظام، مانور انسانی بوده و دشمنی که همه راهبردهای خود را تجربه کرده، اکنون به عدم توانایی رودررویی نظامی با ایران اعتراف کرده‌ است.

لطفی با تاکید بر اینکه هر نظامی را می‌توان شکست داد به جز نظام متکی بر مردم، بیان کرد: چه وظیفه‌ای بالاتر از این وجود دارد که مشوق مردم برای حضور پرشکوه‌تر از گذشته در صحنه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اصل چهارم ناظر بر این است که هیچ مصوبه و آیین نامه‌ای نباید با اسلام مغایرت داشته باشد و اصل ششم می‌گوید اداره امور جامعه با اتکای به رای مردم است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: انتخابات، یکی از مظاهر مردمی‌بودن نظام بوده و البته تاثیر راهپیمایی‌ها بیشتر از انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای تا پایان سال ۹۶ فعالیت داشتند، تصریح کرد: در یک بازه سه ماهه این تعداد به ۲۹۶ رسیده که برای ایجاد شکاف و جدایی میان مردم و حاکمیت تلاش می‌کنند و به دنبال تصویر سیاه و القای ناکارآمدی نظام دینی هستند و قطعا راه به جایی نخواهند برد.

لطفی با اشاره به اینکه ما در یک جنگ روانی به سر می‌بریم، یادآور شد: دشمن از این طریق به دنبال بزرگ‌نمایی مشکلات و کاستی‌ها بوده و از این رو برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید همگی ید واحده، منسجم و یکپارچه باشیم و وحدت به معنای واقعی کلمه وجود داشته باشد.

انتهای پیام

captcha