بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس جنایت تروریستی اهواز را محکوم کردند
کد خبر: 3749316
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
با صدور بیانیه‌ای؛

بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس جنایت تروریستی اهواز را محکوم کردند

گروه سیاسی ــ بیش از 200 نفر از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس با صدور بیانیه‌ای جنایت تروریستی اهواز را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا، بیش از 200 نفر از نمایندگان در جلسه علنی امروز، یکشنبه اول مهرماه، مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت تروریستی اهواز را محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

حادثه ناگوار تروریستی ۳۱ شهریور ماه ۹۷ اهواز و شهادت جمعی از مردم بی‌گناه و نظامیان سرافراز در سالگرد هفته دفاع مقدس مایه اندوه جامعه و نمایندگان ملت گردید. بی‌تردید اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه‌دار نخواهد شد آنچنان که انسجام و وحدت اقوام ایرانی با محوریت ایران یکپارچه با این حادثه تقویت دو چندان خواهد یافت و هوشیاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی صد چندان خواهد گردید.

این اقدام مظلوم‌کش دلیل دیگری بر خباثت و اهداف ضد انسانی و ضد وطنی فریب‌خوردگان و دشمنان این ملک و بوم است. مسئولیت حادثه ۳۱ شهریور اهواز متوجه دولت آمریکا و برخی از دولت های تروریست پرور منطقه است.

ما نمایندگان ضمن تسلیت این مصیبت به خانواده شهدای حادثه از دستگاه‌های مرتبط مصرانه پیگیری شناسایی عوامل مؤثر و برخورد قاطع با مسببین حادثه را خواهانیم.

انتهای پیام

captcha