رادیو پایتخت «بر بلندای شهر» تهران
کد خبر: 3749540
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

رادیو پایتخت «بر بلندای شهر» تهران

گروه هنر ــ شبکه رادیو تهران در کنکاشی میدانی و در مصاحبه با بازاریان موثر در تامین هزینه‌های دفاع مقدس و انتقال کمک‌های مردمی به جبهه ویژه برنامه «بر بلندای شهر» را تهیه و پخش می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از رادیو تهران، عباس پارسیان مدیر گروه سیاسی رادیو تهران با اعلام ویژه برنامه‌های جدید شبکه تا پایان هفته خاطر نشان کرد: «بر بلندای شهر» کاری از گروه سیاسی شبکه رادیویی تهران است که امروز از ساعت 15 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می‌رود. در این برنامه با بازاریان شاخص که در دوران دفاع مقدس نسبت به تامین هزینه‌های جنگ و جمع‌آوری و انتقال کمک‌های مردمی به جبهه موثر بودند، مصاحبه‌هایی شده که در گفته‌های مصاحبه شونده‌ها نکات ارزنده و مطالب ناگفته بسیاری مطرح شده است.

وی افزود: پخش صداهای مردم در دوران دفاع مقدس و نیز مستندهایی از روند جمع آوری کمک‌های مردمی در مساجد و میادین شهر تهران به همراه آواها و نواهای مرتبط با آن دوران که شور حماسی در رزمندگان را دو چندان می‌کرد، بخش هایی از این ویژه برنامه است. بر بلندای شهر به تهیه‌کنندگی علی رشیدی و با اجرای وی در قالب مستند تهیه شده است.

تهران «میزبان » شهدای گمنام

مدیر گروه سیاسی رادیو تهران با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم از شهدای گمنام یادآور شد: «میزبان» مستند دیگری است که به استقبال مردم تهران از شهدای گمنام اختصاص یافته است. مردم تهران استقبال خوبی از شهدای گمنام می‌کنند و میزبان خوبی هستند، در این برنامه با خانواده‌های شهدای گمنام و مادران شهید مصاحبه شده است.

ویژه برنامه میزبان به مناسبت هفته دفاع مقدس سه شنبه از ساعت 15 به تهیه‌کنندگی فاطمه توکلی از رادیو تهران پخش می‌شود.

«خط مقدم» با جانبازان دفاع مقدس

علاوه بر این؛ شبکه رادیویی تهران در ویژه برنامه «خط مقدم» با جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی همراه می‌شود. برنامه «خط مقدم» از طریق گفت‌وگو با جانبازان و خاطراتی که آنها از دوران دفاع مقدس تعریف می‌کنند، یادآور ایستادگی و مقاومت رزمندگان در جبهه‌های نبرد است.

«خط مقدم» کاری از فرج آلادین است که چهارشنبه از رادیو پایتخت، ساعت 15 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می‌رود.
 
انتهای پیام
captcha