پیام آیت‌الله العظمی مكارم شیرازی در مورد حادثه تروریستی اهواز
کد خبر: 3749588
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

پیام آیت‌الله العظمی مكارم شیرازی در مورد حادثه تروریستی اهواز

گروه سیاست و اقتصاد ــ آیت‌الله العظمی مكارم شیرازی اظهار کرد: حادثه اسف‌بار حمله تروریستی در اهواز كه منجر به شهادت گروهی از ارتشیان و سپاهیان، مردم عادی و حتی كودك خردسال و مجروح شدن عده بیشتری شد را به شدت محكوم می‌كنیم.

پیام آیت‌الله العظمی مكارم شیرازی در مورد حادثه تروریستی اهوازبه گزارش ایکنا از قم؛ متن پیام آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی به شرح زیر است: 
حادثة اسف‌بار حمله تروریستی در اهواز كه منجر به شهادت گروهی از ارتشیان و سپاهیان عزیز، مردم عادی و حتی كودك خردسال و مجروح شدن عده بیشتری شد را به شدت محكوم می‌كنیم و امیدواریم با همت مسئولین عوامل آن هر چه زودتر با پاسخ كوبنده به سزای اعمالشان برسند و این گروه تروریستی را ریشه‌كن سازند.
این ترور كور كه نه قهرمانی بود و نه شجاعت و مبارزه، بلكه صددرصد ناشی از حماقت بود به گونه ای شد كه سبب نفرت عمومی همه مردم كشور، بلكه همه ملت های آزاده جهان و مخصوصا اهالی شجاع، فداكار و با ایمان خوزستان شد. شگفتی در اینجاست چگونه آن‌ها اعلام می‌كنند عامل آن ما بودیم و این همه نفرت و ذلت را برای خود می‌خرند؟ این حادثه اسفناك نشان داد كه همه مسئولان باید بر هوشیاری خود بیفزایند و از تكرار این گونه حوادث به شدت جلوگیری كنند. ما به همه خانواده‌هایی كه عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند صمیمانه تسلیت می‌گوییم و شفای عاجل مجروحان را از خداوند مسئلت داريم.

انتهای پیام

captcha