برپایی نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در کامیاران
کد خبر: 3749988
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در کامیاران

گروه فرهنگی ـ نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی ـ هنری ارشاد اسلامی کامیاران برپا شده است.

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در کامیاران

زبیر حسین‌پناهی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نمایشگاه عکس و پوستر آثار دفاع مقدس به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به پاس جانفشانی و رشادت دلاورمردی‌های هشت سال دفاع مقدس از اول مهرماه در مجتمع فرهنگی - هنری ارشاد اسلامی کامیاران برپا شد.
وی افزود: در این نمایشگاه ٤٠ اثر فرهنگی و هنری با هدف آشنایی بیش از پیش نسل جوان و انتقال مفاهیم و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل چهارم انقلاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران بیان کرد: این نمایشگاه از اول مهر تا هفتم همین ماه به مدت یک هفته از ساعت ٨ صبح تا ١٨ عصر پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.
وی به مجموعه برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره با همکاری بسیج هنرمندان و سپاه شهرستان در هفته دفداع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: سرکشی از خانواده شهید هنرمند پیمان ویسی، سرکشی از هنرمندان ارزشی و تکریم مسئول بازنشسته بسیج هنرمندان شهرستان و برگزاری محفل شعر و.. از دیگر برنامه‌های فرهنگی ـ هنری شهرستان است.
انتهای پیام

captcha