یادواره ۱۰۵ شهید دانش‌آموز در گچساران برگزار شد
کد خبر: 3750381
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

یادواره ۱۰۵ شهید دانش‌آموز در گچساران برگزار شد

گروه اجتماعی ــ یادواره ۱۰۵ شهید دانش‌آموز در دبیرستان دخترانه شهید احمد کاظمی شهرستان گچساران برگزار شد.

یادواره 105 شهید دانش‌آموز در گچساران برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، عبدالرحیم رحیمی، فرماندار گچساران امروز، چهارم مهرماه در مراسم یادواره شهدای 105 شهید دانش‌آموز در دبیرستان دخترانه شهید احمد کاظمی این شهرستان، اظهار کرد: این شهرستان 360 شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
وی افزود: شهرستان گچساران بیش از یک هزار و 700 نفر جانباز دارد که از این تعداد یک هزار و 100 نفر آنان دارای درصد جانبازی زیر 25 درصد هستند.
فرماندار گچساران اضافه کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش و تأثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوانان و به‌خصوص جامعه دانش آموزی دارد.
رحیمی بیان کرد: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مدیون جان‌نثاری‌های و فداکاری‌های شهدا بوده است که با جانفشانی و ازخودگذشتگی این امنیت و آسایش را در جامعه فراهم کرده‌اند.
همچنین، سیدظهیرالدین پورالحسینی، رئیس آموزش و پرورش گچساران نیز گفت: شهدای انقلاب اسلامی برای پاسداری از کیان جمهوری اسلامی جانانه دفاع و مقاومت کردند تا به پیروزی رسیدند.
وی با اشاره به اینکه باید دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی شهدا آشنا شوند، تصریح کرد: شهدای دانش‌آموز با ترجیح دادن سنگر جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بر سنگر علم و دانش، مصداق بارز علم و عمل شدند و در این راه جان خویش را تقدیم کردند و امروز به عنوان الگوی فرهنگیان و دانش آموزان کشور شدند.
انتهای پیام

captcha