شرکت ملی گاز تبدیل به یک برند شده است
کد خبر: 3750530
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

شرکت ملی گاز تبدیل به یک برند شده است

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: وقتی افراد احساس کنند در انتصابات عدالت وجود دارد و مدیر خود را شایسته بدانند، به مسایل مالی کمتر توجه خواهند کرد.

به گزارش ایکنا، فارس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز نوشت: حمیدرضا عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشست مدیران این شرکت و مدیران شرکت‌های تابعه آن در استان بوشهر تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور باید ظرفیت خودمان را بالا ببریم.

وی با اشاره به حضور درخوزستان و تجربیات سخت کار در زمان جنگ تحمیلی گفت: شرایط کنونی باعث نشده شرکت ملی گاز ایران به اهداف خود نرسد. این شرکت در حال حاضر یک شرکت معتبر است و این موفقیت به دلیل حضور مدیران گازی در بدنه این شرکت است.

عراقی مسئولیت شرکت ملی گاز ایران را از این پس سنگین عنوان کرد و اظهار داشت: در سال‌های اخیر توقعات از شرکت گاز بسیار بالا رفته و تمام ارکان دولت به این شرکت افتخارکرده و به آن اطمینان دارند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در شرایط کنونی شایسته‌سالاری را روشی منساب برای ایجاد انگیزه در کارکنان عنوان کرد و گفت: وقتی افراد احساس کنند در انتصابات عدالت وجود دارد و مدیر خود را شایسته بدانند، به مسایل مالی کمتر توجه خواهند کرد.

وی گفت: امروز در شرکت ملی گاز ایران فضای اعتماد حاکم است. چرا که انتصابات با دقت انجام شده و افراد انتخاب شده بهترین‌ها در لایه خود هستند.

وی با توجه به توانمندی مدیران فعلی شرکت گاز افزود: منابع انسانی این شرکت باید در آینده این صنعت را راهبری کند.

وی در ادامه با بیان این‌که در سال 92 و در آغاز دوره مدیریتش در شرکت ملی گاز ایران سه پایه مهم و اساسی این شرکت که منابع مالی، گازی ونیروی انسانی دچار کم و کاستی‌هایی بود، گفت: امروز به برکت تلاش‌های صورت گرفته در وزارت نفت و به همت تلاش‌های کارکنان شرکت ملی گاز هر سه مورد در شرایط مطلوب قرار دارد.

عراقی افزود: رشد و توسعه شرکت گاز به حدی رسیده که ماموریت خود را از کمیت به کیفیت تغییر داده است و باید در تمام بخش‌ها مدیریت دانش صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به این‌که این شرکت تبدیل به یک برند شده است، گفت: اعتماد به شرکت ملی گاز باعث شده است سازمان‌های دیگر فضاهای پیاده‌سازی سیستم‌ها و استانداردهای ایجاد شده در این شرکت را برای بخش‌های مختلف خود داشته باشند.

وی در ادامه افزود: برای برند شدن باید به سه نکته اساسی توجه کرد که اولین آن خواستن واقعی این موضوع است.

عراقی گفت: برای برند شدن باید اعتقاد راسخ داشت و در مرحله دوم باید باور کنید که شرکت ملی گاز ایران یک برند است. در ادامه نیز باید در جهت توانمندسازی حداکثری سازمان تلاش کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت ملی گاز ایران این توانمندی را داراست که دانش خود را صادر کند و در اختیار سایر کشورها قرار دهد.

عراقی ادامه داد: در شرایط کنونی کشور باید تعهد را بالا ببریم و برای رشد کشور از خود گذشتگی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: اولین دلیل شکست شرکت‌ها غرور ناشی از موفقیت و بی‌توجهی ناشی از غرور است. نباید به دستاوردها مغرور شویم و احساس کنیم خیلی عالی هستیم و بی‌توجه باشیم که این شرکت را به سمت شکست می‌برد.
انتهای پیام/ب

captcha