انقلاب سفید ضربه سخت بر پیکر اقتصاد کشور بود
کد خبر: 3750663
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲

انقلاب سفید ضربه سخت بر پیکر اقتصاد کشور بود

گروه سیاست و اقتصاد- در گذشته اصلاحات ارضی یکی از اقداماتی بود که در قالب انقلاب سفید با نام و بسیار زیبا و فریبنده در کشور اجرا شد و ضربه سختی بر پیکر اقتصاد کشور وارد کرد.

انقلاب سفید ضربه سخت بر پیکر اقتصاد کشور بود
به گزارش ایکنا از مازندران منصوری مدیر عامل دهکده تجاری نیاوران ساری در سیمیناری که با حضور خبرنگاران در سالن تجمعات دهکده تجاری نیاوران در ساری برگزار شد، گفت: یکی از دلایل عدم توفیق صنعت در ایران وجود مدیرانی است که رویکردشان به صنعت علمی و دانشگاهی نبوده است.
وی با بیان اینکه 70 درصد هزینه تولید را دلالان ایجاد می‌کنند، افزود: باید فاصله بین مواد اولیه با تولید، حذف شود تا بتوانیم کالای مرغوبی را با قیمت مناسب تحویل مصرف‌کننده دهیم.
منصوری از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت ساختمان از اول تا چهارم آبان ماه در ساری خبر داد و تصریح کرد: 60 درصد محصولات چوبی و آهن از روسیه به جهان صادر می‌شود و معتقدیم ساری ظرفیت خوب لجستیکی دارد و باید این ظرفیت فعال شود.
وی ادامه داد: در گذشته انقلاب سفید یکی از اقداماتی بود که با نام اصلاحات ارضی و بسیار زیبا و فریبنده در کشور اجرا شد و ضربه سختی بر پیکر اقتصاد کشور وارد کرد.
مدیر عامل دهکده تجاری نیاوران ساری عدم معرفی درست کشور از لحاظ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در دنیا را یکی از جالش‌های صادرات و جذب سرمایه‌گذاری خارجی دانست و اظهار کرد: اگر کمی به نحوه انتخاب اکران فیلم‌ها در خارج از کشور دقت کنیم متوجه خواهیم شد اغلب فیلم‌هایی که خارج کشور اکران می‌شود فیلمهایی است که فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور را آشفته و غیر قابل اعتماد نشان دهد و دشمنان از انتخاب این فیلم‌ها از آن برای تضعیف اقتصاد ایران و فرار سرمایه‌گذاران بهره می‌برند.

انقلاب سفید ضربه سخت بر پیکر اقتصاد کشور بود

لزوم پیوست محیط زیستی صنعت ساختمان
در ادامه قاسمی عضو شورای شهر ساری بر لزوم توجه به استحکام بنا در ساختمان‌ها تاکید کرد و افزود: باید به پیوست محیط زیستی صنعت ساختمان دقت شود.
وی با تاکید بر اقتصادی بودن بخش گردشگری کلان‌شهرها، ادامه داد: معماری صحیحی در ساری نیست و در حوره صنعت ساختمان، جای بحش معماری و نماسازی خالی است.
انتهای پیام

captcha