رونمایی از ۱۰ سردیس شهیدان شاخص شاهرود
کد خبر: 3750937
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

رونمایی از ۱۰ سردیس شهیدان شاخص شاهرود

گروه اجتماعی ــ شهردار شاهرود بابیان اینکه ۱۰ سردیس شهیدان شاخص شهرستان رونمایی شده است، گفت: ۲۰ سردیس دیگر از شهدا در حال ساخت است.

رونمایی از 10سردیس شهیدان شاخص شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، محسن احمدی، شهردار شاهرود شب گذشته، 6 مهرماه در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس سرداران شهید شاهرود با بیان اینکه ۱۰ سردیس شهدای شهرستان طی مراسمی رونمایی شده است، گفت: واحد فضای شهری شهرداری در حال ساخت ۲۰ سردیس دیگر است که به‌زودی از آن‌ها نیز رونمایی می‌شود.

به گفته وی این سردیس‌ها به شهدای شاخص شهرستان مانند حسین غنیمت پور شهید شاخص ورزشی کشور، شهید قنبریان، جواهری، بسطامی و ... است که در جنگ اثرگذاری ویژه‌ای داشته و یا رسالت فرماندهی را بر عهده داشته‌اند.

شهردار شاهرود هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: در این طرح سعی شده تا شناساندن شهدا به نسل جوان جامعه در نظر گرفته شود.

احمدی با بیان اینکه این سردیس‌ها توسط هنرمنو با توجه به اینکه شاهرود بیش از یک هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و لذا مردم این شهرستان با شهادت بیگانه نیستند اما تا کنون در منظر زیباسازی شهری کمتر به این مقوله توجه شده بود که با این اقدام سعی شده تا جای خالی این امر پر شود.

انتهای پیام

captcha