برگزاری ۲۰ گفتمان دینی در دانشگاه‌های هرمزگان
کد خبر: 3751118
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

برگزاری ۲۰ گفتمان دینی در دانشگاه‌های هرمزگان

گروه معارف ـ کارشناس آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: طبق برنامه زمانبندی شده ۲۰ گفتمان دینی در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

برگزاری ۲۰ گفتمان دینی در دانشگاه‌های هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمود رجبی کارشناس آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به برگزاری جلسات گفتمان‌های دینی در دانشگاه‌های استان، اظهار کرد: در سال گذشته با هدف ارتقای سطح آگاهی‌های نسل نوجوانان و جوانان، جلسات گفتمان‌های دینی و انقلابی متعددی با موضوعات مختلف در مناسبت‌های مذهبی و ملی در هرمزگان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۳ گفتمان دینی و انقلابی در هرمزگان برگزار شد، افزود: این گفتمان‌ها در مراکز آموزشی همچون دانشگاه‌های استان برگزار شد.
کارشناس آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: این گفتمان‌ها با موضوعاتی از قبیل انقلاب اسلامی، تبیین جایگاه ولایت فقیه، ارتقای سواد رسانه‌ای، نماز و فضای مجازی، تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی، طلاق، اعتیاد، عفاف و حجاب و موضوعات اجتماعی و دینی در استان برگزار می‌شود.

رجبی در پایان با اشاره به اهداف برگزاری جلسات گفتمان‌های دینی در ادامه، بصیرت‌افزایی و افزایش سطح آگاهی‌های جوانان در زمینه‌های دینی و انقلابی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این گفتمان‌های دینی برشمرد.

انتهای پیام.

captcha