دوره‌های آموزش زبان عربی در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3751130
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

دوره‌های آموزش زبان عربی در اصفهان برگزار می‌شود

گروه معارف - مدیر گروه أحباب لغة الوحی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دوره‌های آموزش زبان عربی به منظور ارتباط با مراکز و مؤسسات علمی عرب زبان ویژه طلاب، خانواده‌های آنها و عموم علاقمندان برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزش زبان عربی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، محمدابراهیم اخوان دردشتی از برگزاری دوره‌های آموزش زبان عربی ویژه طلاب، خانواده آنها و عموم علاقه‌مندان خبر داد و اظهار کرد: این دوره‌ها به منظور تسلط کامل بر مکالمه عربی و ارتباط علمی با مراکز و مؤسسات علمی عرب زبان برگزار می‌شود. امام صادق(ع) می‌فرمایند: «تعلّموا العربیهَ فإنّها کلامُ اللّهِ الذي یکلِّم به خلقَه؛ زبان عربی را یاد بگیرید، زیرا آن زبانِ خداوند است که به وسیله آن با خلقش صحبت می‌کند».
وی تصریح کرد: مسئولیت برگزاری دوره‌های آموزش زبان عربی با رویکرد جدید بر عهده گروه أحباب لغه الوحی است که با همکاری و حمایت علمی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، دوره‌های زبان عربی را برای حوزویان خواهر و برادر و غیر حوزویان برگزار می‌کند.
مدیر گروه أحباب لغة الوحی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به دغدغه‌های روزمره طلاب و دیگر مشتاقان زبان عربی اشاره کرد و گفت: گروه با مطالعات دقیق موفق به تدوین دوره‌های کوتاه مدت و زود بازده شده و متد آموزشی زبان عربی، کتاب «صدی الحیاة» است.
اخوان به معرفی تفصیلی دوره‌های زبان عربی پرداخت و گفت: دوره عادی در 13 ترم یک ماهه و به صورت روزانه (شنبه تا چهارشنبه) در یک جلسه آموزشی دو ساعته برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: دوره فشرده در 13 ترم دو هفته‌ای و در مجموع شش ماه به صورت روزانه (شنبه تا چهارشنبه) در دو جلسه آموزشی چهار ساعته برگزار می‌شود.
مدیر گروه أحباب لغة الوحی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان دوره بعدی را نیمه فشرده عنوان کرد و افزود: این دوره در 13 ترم سه هفته‌ای و در مجموع 10 ماه به صورت روزانه (شنبه تا چهارشنبه) در یک و نیم جلسه آموزشی سه ساعته برگزار می‌شود.
وی آخرین دوره را دوره آزاد عنوان کرد و گفت: این دوره در 9 ترم یک ماهه و در مجموع 10 ماه به صورت روزانه (شنبه تا چهارشنبه) در یک جلسه آموزشی دو ساعته برگزار می‌شود.
دردشتی با بیان اینکه شرط سنی برای ثبت‌نام در کلاس‌ها 12 سال به بالا است، گفت: مکان برگزاری کلاس‌های برادران در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ و کلاس‌های خواهران در مدرسه مجتهده امین واقع در خیابان ملک شمالی می‌باشد.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام شدگان در حال حاضر مشغول گذراندن دوره آموزشی هستند، بیان کرد: امکان ثبت‌نام به صورت مستمر باز است و به محض تکمیل ظرفیت برای هر کدام از دوره‌ها، دوره تشکیل و اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.
مدیر گروه أحباب لغة الوحی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اعطای مدرک پایان دوره توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد و گفت: آشنایی با زبان وحی و درک بیشتر معارف قرآن و اهل بیت(ع)، تسلط کامل بر مکالمه زبان عربی و آشنایی با فرهنگ کشورهای عربی، درک عمیق‌تر منابع اسلامی و تربیت نیروی انسانی متخصص متناسب با نیازهای علمی و فرهنگی کشور از جمله اهداف برگزاری این دوره‌ها است.
بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره همراه 09132295563 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

 

 

captcha