مشاوره ازدواج به طلاب «زیر چتر آرامش»
کد خبر: 3751403
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

مشاوره ازدواج به طلاب «زیر چتر آرامش»

کانون خبرنگاران نبأ ــ طرح استقرار مشاوره ازدواج و خانواده تحت عنوان «زیر چتر آرامش» با حضور مبلغان جامعةالزهرا(علیهاالسلام) از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده و با تعامل اداره امور مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی روزهای جمعه در مصلای پردیسان قم آغاز شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ طرح استقرار مشاوره ازدواج و خانواده تحت عنوان «زیر چتر آرامش» از جمعه گذشته، ششم مهر با حضور مبلغان و کارشناسان مشاور جامعةالزهرا(س) در مصلای پردیسان آغاز شده است.

با توجه به مصوبه شورای جامعةالزهرا(علیهاالسلام) به منظور حمایت از ازدواج جوانان به ویژه طلاب، طرح استقرار میز مشاوره ازدواج و خانواده تحت عنوان «زیر چتر آرامش» روزهای جمعه یک ساعت به اذان ظهر در مصلای پردیسان(ویژه خواهران) اجرا می‌شود.

در این طرح، دو میز مشاوره و ازدواج ویژه بانوان در دفتر امام جمعه پردیسان مستقر شده و کارشناسان یک ساعت قبل از خطبه‌های نماز جمعه در محل حضور یافته و به سؤالات مراجعه‌کنندگان مرتبط با موضوعات خانواده و ازدواج پاسخ می‌دهند.

این طرح از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده جامعةالزهرا(س) و با همکاری اداره امور مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی اجرا می‌شود.

مریم بشیری

انتهای پیام

captcha