تفاهم‌نامه همکاری بین ادارات ‌اوقاف ‌و زندان‌های سمنان منعقد شد
کد خبر: 3751522
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

تفاهم‌نامه همکاری بین ادارات ‌اوقاف ‌و زندان‌های سمنان منعقد شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه تفاهم‌نامه همکاری بین ادارات کل اوقاف امور خیریه و زندان‌های استان منعقد شده است، اظهار کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه زندانیان استان مورد آموزش قرآن کریم قرار می‌گیرند.

تفاهم‌نامه همکاری بین ادارات کل اوقاف امور خیریه و زندان‌های سمنان منعقد شد
 به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان امروز، 8 مهرماه از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ادارات کل اوقاف امور خیریه استان سمنان و زندان‌های استان خبر داد و افزود: این تفاهم‌نامه با هدف ارتقاء سطح همکاری‌های متقابل و نشر فرهنگ و معارف دینی و قرآنی امضا شده است.

واحدی با اشاره به اینکه جامعه هدف آموزش‌های قرآنی در این تفاهم‌نامه زندانیان و خانواده‌هایشان هستند، یادآور شد: این آموزشها در مقاطع مختلفی مانند حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم در سنین هفت‌ تا ۱۲ سال، حفظ جزء سی‌ام برای سنین ۱۲ تا ۱۹ سال و درنهایت حفظ اجزاء یک، دو و سی‌ام برای افراد بالای ۱۹ سال برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند به رنگ خدا در ایام مناسبی مانند محرم، صفر و ماه مبارک رمضان با حضور مبلغان و قاریان را از دیگر تعهدات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و سازمان زندان‌های استان سمنان در تفاهم‌نامه دو سویه برشمرد.

وی تعهد این اداره‌کل را اعزام مربی قرآنی‌ عنوان کرد و متذکر شد: اداره‌کل زندان‌ها علاوه بر محافل قرآنی، برگزاری مسابقات قرآن در سه گروه مددجویان، سربازان و کارکنان اداره‌کل زندان‌ها در طول سال را تعهد کرده است.

انتهای پیام

 

captcha