اجازه تعبیر خواب‌های دشمن را نخواهیم داد
کد خبر: 3751783
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹
علیدادی‌سلیمانی:

اجازه تعبیر خواب‌های دشمن را نخواهیم داد

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نباید اجازه بدهیم خواب‌هایی که دشمن دیده تعبیر شود و بتوانیم به وظیفه تاریخی خود عمل کرده و از این پیچ پیش رو به سلامت عبور کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان دیروز دوشنبه، 9 مهر در شورای اداری استان کرمان گفت: مدیر در هر رده و محدوده کاری که مسئولیتی به عهده بگیرد باید متناسب با مسئولیتش دو ویژگی اصلی یعنی قوی و امین بودن را داشته باشد.
وی افزود: باید تلاش شود در به کارگیری رده‌های مختلف زیرمجموعه این دو شرط به صورت جدی رعایت شود که در این حالت مدیر می‌تواند برای هر شرایط مجموعه خود را بسیج کرده و در اختیار بگذارد.
امام جمعه کرمان با بیان اینکه در طول تاریخ همیشه حکومت‌ها به دلیل رعایت نکردن این دو شرط آسیب دیده و بعضا متخصص‌ها خیانت کرده و گروه دوم افراد خوبی بودند اما علم نداشته و متناسب با مسئولیتشان آگاه نبودند بیان کرد: تخصص، علم، تقوا و امانتداری باید در کنار هم باشد و به عنوان مثال وقتی می‌گوییم مجتهد عادل یعنی متخصص با تقوا که در امانتداری کامل تخصص خود را به کار بگیرد.
وی ضمن توصیه به مدیران استان کرمان گفت: شرایط کشور شرایطی است که باید دل‌ها خیلی به هم نزدیک‌تر شده و فعلاً زمان پرداختن به گرایش‌های جناحی نیست.
امام جمعه کرمان با تأکید بر اینکه باید با صفا و صمیمیت دست به دست هم داده و به فضل خداوند به سلامت از خوابی که دشمن دیده عبور کنیم و انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم، افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نباید اجازه بدهیم خواب‌هایی که دشمن دیده تعبیر شود و بتوانیم به وظیفه تاریخی خود عمل کرده و از این پیچ پیش رو به سلامت عبور کنیم.
انتهای پیام

captcha