رسالت هر ایرانی دفاع از ارزش‌های کشور است
کد خبر: 3752002
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

رسالت هر ایرانی دفاع از ارزش‌های کشور است

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سپاه با شلیک موشک‌های بالستیک و پهباد خواب را از چشم داعشیان گرفت، گفت: رسالت هر ایرانی دفاع از ارزش‌های کشور است.

رسالت هر ایرانی، دفاع از ارزشهای کشور است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سرایی، نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی شامگاه روز دوشنبه، ۹ مهرماه در مراسم بزرگداشت حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس که در سپاه ماکو ترتیب یافت، بیان کرد: حضور در محضر ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا شیرین‌ترین جلسه برای ما است.

وی با تأکید براینکه رسالت هر ایرانی دفاع از ارزش‌های والای کشور خود است، افزود: سپاه با شلیک موشک‌های بالستیک و پهباد خواب را از چشم داعشیان گرفت، لذا این گوشمالی خوبی برای حادثه تروریستی اهواز بود.

سرایی بر رشادت‌های شهدای کربلا و رشادت‌های رزمندگان در جبهه‌های جنگ اشاره کرد و یادآور شد: ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بی‌نظیر است و ما امروز امنیت و آرامش حاکم در کشور را مدیون خون پاک شهدا، ایثارگری‌های رزمندگان و جانبازان هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را یادگاران عرصه همت یاد کرد و ادامه داد: هر چقدر از حماسه‌سازان دوران جنگ تجلیل شود، باز در کنار زحمات و رشادت‌های آنها حکم قطره آب برابر اقیانوس را دارد.

وی تصریح کرد: هدف آمریکایی‌ها از تحریم و فشارها به سمت ملت ایران، تقویت گروهک‌های تروریستی در منطقه است و سعی بر این دارند تا با ناامن‌ کردن اوضاع داخلی کشور و مدیریت و ایجاد اختلال در وضعیت اقتصادی کشور مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد و بدبین کند.

انتهای پیام

captcha