برگزاری دوره «فهم نظام اندیشه دینی» در دانشگاه یزد
کد خبر: 3752149
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

برگزاری دوره «فهم نظام اندیشه دینی» در دانشگاه یزد

گروه معارف - مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه یزد از آغاز ثبت‌نام دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در دوره کوتاه‌مدت «فهم نظام اندیشه دینی» در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری دوره «فهم نظام اندیشه دینی» در دانشگاه یزد

حجت الاسلام اسماعیل امامی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از آغاز ثبت‌نام دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در دوره کوتاه مدت «فهم نظام اندیشه دینی» در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این دوره یکساله با هدف آشنایی عمیق و دقیق با نظام اندیشه دین، آموزش مهارت‌های جهاد علمی، فرهنگی و تهذیب نفس و خودسازی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام امامی از امتیازات دوره مذکور را معادل سازی با دروس معارف دانشگاه، اعطای گواهینامه پایان دوره از طرف نهاد رهبری، برگزاری کارگاه‌های مورد نیاز( فن بیان، مدیریت فرهنگی)، حضور استادان مجرب و دیدار با علما، مراکز فرهنگی، اردو و ... برشمرد.
وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت نام ۱۵ مهرماه است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به صورت حضوری به دفتر حوزه (طبقه فوقانی مسجد دانشگاه یزد) و یا به سایت www.HODAT.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۱۹۳۵۳۵۸۷۸ و ۳۸۲۱۰۵۶۰ تماس بگیرند.
حجت‌الاسلام امامی با اشاره به اینکه کلاس‌های دوره مذکور فقط روزهای پنجشنبه برگزار می‌شود گفت: این دوره یکساله ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان با حداکثر سن ۳۵ سال است و همزمان با شروع سال تحصیلی آغاز و با اتمام آن پایان می‌یابد.
به گفته وی دروس ارائه شده در این دوره نظام اندیشه حق، نظام اندیشه باطل، درس اخلاق و کارگاه رسالت الهی است.

انتهای پیام

captcha