برپایی دوره مجازی سبک زندگی اسلامی در سامانه آموزشی مؤسسه نورالمجتبی(ع)
کد خبر: 3752172
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

برپایی دوره مجازی سبک زندگی اسلامی در سامانه آموزشی مؤسسه نورالمجتبی(ع)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ثبت‌نام در دوره مجازی سبک زندگی اسلامی تا 30 مهرماه از طریق سامانه آموزشی مؤسسه نورالمجتبی(ع) ادامه دارد.

احسان فریدونی، مسئول روابط عمومی مؤسسه نورالمجتبی(ع) قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برپایی دوره مجازی سبک زندگی اسلامی، اظهار کرد: این دوره به همت مؤسسه و با تدریس اساتیدی چون حجج‌اسلام ناصر رفیعی، سیدحسین حسینی و سید محسن میرباقری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام در این دوره تا 30 مهرماه ادامه دارد، اظهار کرد: خدا محوری و آخرت‌گرایی چگونه زندگی انسان را تعالی می‌بخشد؟، چه تفاوت‌هایی در روحیه و زندگی انسان خدامحور با انسان نفس‌محور وجود دارد؟، چگونه خود را بهتر بشناسیم و چگونه خویشتن را بر اساس ارزش‌های الهی- انسانی تربیت کنیم؟، چگونه با دیگران رفتار کنیم و در برابر هر دسته چه وظایفی خواهیم داشت؟، وظیفه ما نسبت با سایر مخلوقات الهی مانند حیوانات ، محیط زیست ، منابع طبیعی و … چیست؟ و اهل‌بیت(ع) در عرصه‌های مختلف زندگی چگونه عمل می‌کردند؟ از جمله مواردیست که شرکت‌کنندگان در این دوره از آن بهره‌مند می‌شوند.
فریدونی عنوان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به سامانه آموزشی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) به نشانی https://nmi.ir مراجعه کنند. همچنین این دوره از ابتدای آبان‌ماه و با مباحثی چون بیان سبک زندگی معصومان(ع) در طول مدت چهار ماه برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha