برگزاری دوره «مهارت‌های بیان تفسیر قرآن» در یزد
کد خبر: 3752396
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

برگزاری دوره «مهارت‌های بیان تفسیر قرآن» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی - دوره آموزشی «مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم» ویژه اعضای کانون‌های مساجد در یزد برگزار شد.

برگزاری دوره «مهارت‌های بیان تفسیر قرآن» در یزد

به گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزشی «مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم» ویژه اعضای کانون‌های مساجد 10 مهرماه با همت دبیرخانه کانون های مساجد یزد و با همکاری ستاد تفسیر قرآن کریم در یزد برگزار شد.
این دوره آموزشی به مدت 2 روز و با حضور حوزویان و فارغ‌التحصیلان علوم قرآنی در محل کانون فرهنگی ـ هنری حضرت زینب(س) یزد برگزار شد.
حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در این دوره گفت: امروزه برای آموزش باید دوره‌های متعدد آموزشی را فرا گرفته باشیم و بر اساس نیاز نسل امروز بتوانیم ارائه دهیم.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد افزود: ما در کانون‌های مساجد سعی داریم تا بر اساس بیانیه ماموریت خود در بخش‌های کودک، نوجوان و خانواده مبتنی بر رویکرد جذب قشر خاکستری گام برداریم و در این راستا نیز در تلاش هستیم تا با استفاده از این ظرفیت‌ها پرورش نیروی متخصص داشته باشیم.
وی تصریح کرد: دوره‌هایی همچون تفسیر قران کریم، داستان‌نویسی از جمله دوره‌هایی است که می تواند در راستای ارتقای کیفیت در کانون‌های مساجد حرکت کند و در این زمینه نیز امید است که بتوانیم اعضای بیشتری را در این دوره‌ها تربیت کرده و در کانون‌های مساجد سطح استان استفاده کنیم.

انتهای پیام

captcha