لزوم توجه مردم و رسانه‌ها به مقوله آموزش و فرهنگ‌سازی در جامعه
کد خبر: 3752580
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

لزوم توجه مردم و رسانه‌ها به مقوله آموزش و فرهنگ‌سازی در جامعه

گروه فرهنگی - امام جمعه ماکو برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی را در راستای ارتقاء سطح فرهنگی جامعه مؤثر عنوان کرد و گفت: باید مردم و رسانه‌ها خود به مقوله آموزش و فرهنگ‌سازی توجه داشته‌ باشند تا شاهد بهبود شرایط حال حاضر باشیم.

لزوم توجه مردم و رسانه‌ها به مقوله آموزش و فرهنگ‌سازی در جامعه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین میرمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو صبح امروز، 11 مهرماه در دیدار فرماندار و دادستان ماکو اظهار کرد: همه متولیان امور فرهنگی شهرستان باید تلاش کنند تا در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های مؤثری برداشته‌ شود و این جز با نیت خالص و قرب الهی امکان‌پذیر نخواهد بود‌.

امام جمعه ماکو بر لزوم توجه جدی بر مقوله آموزش در هدایت برنامه‌های اداری تأکید کرد و افزود: باید مردم و رسانه‌ها خود به مقوله آموزش و فرهنگ‌سازی توجه داشته‌ باشند تا شاهد بهبود شرایط حال حاضر باشیم.

وی ادامه داد: این جلسات باید برنامه‌محور باشد و مصوبات آن جهت اتخاذ تصمیمات نهایی در شورای فرهنگ عمومی منطقه آزاد مطرح شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل بین مسئولین می‌تواند گره‌گشای مسائل و مشکلات شهروندان شود و سعی خواهیم‌کرد با وحدت رویه در اداره امور به مطالبات عمومی پاسخ مناسب دهیم.

وی در ادامه، برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی را در راستای ارتقاء سطح فرهنگی جامعه مؤثر عنوان کرد.

نقش مثبت شورای فرهنگ عمومی در حل معضلات اجتماعی

شاهین علیزاده، فرماندار ماکو نیز در این دیدار با تبریک انتصاب حجت‌‌الاسلام والمسلمین هاشمی به سمت امام جمعه ماکو گفت: مجموعه فرمانداری و اعضای شورای اداری بمنظور حل مسائل و مشکلات شهروندان در کنار شما هستند، چراکه با تعامل و همکاری می‌توانیم وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهیم. 

فرماندار ماکو با اشاره به نقش شورای فرهنگی در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی افزود: برگزاری منظم این جلسات به ریاست امام جمعه و با حضور مسئولین دستگاههای متولی و استفاده از نظرات کارشناسان امر می‌تواند در حل معضلات اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد‌.

وی ادامه ‌داد: اگر امروزه در برابر استعمارگران غرب و شرق سربلند و پیروز هستیم از برکت فرهنگ غنی اسلامی و نشات گرفته از  فرهنگ اسلامی و ناب محمدی و ائمه اطهار است.
علیزاده گفت: آینده کشور باید غنی از نظر فرهنگ اسلامی باشد تا ایران اسلامی چون سرو سربلند و پیروز بماند.
انتهای پیام

captcha